Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 27-03-2025 01:07 PM)
257 Weergaven
Michael2023
Explorer
Opties
Sinds enkele dagen gebruik ik de S25 Ultra, maar de batterij raakt snel leeg. De telefoon is handmatig geïnstalleerd, zonder gebruik van Samsung Smart Switch. Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een gemiddelde van 5 uurtjes is inderdaad niet erg sterk.

Er zijn een hoop dingen die je zelf kunt doen om dat te verdubbelen. Helaas is dat veel te veel om hier uit te typen. Gelukkig staat alle informatie die je nodig hebt al ergens 😁

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Ik hoor graag een andere dag van je of het hiermee heeft geholpen.

Als je batterij snachts leegloopt dan gebruiken apps stroom op de achtergrond. Het is nooit goed om snachts apps actief te hebben.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je de laatste softwareupdate geïnstalleerd? Je batterij is nu ook aan het leren, na een tijdje stabiliseert het wel. Wat versta je onder snel leeg? Hoeveel scherm aan tijd heb je?
Michael2023
Explorer
Opties
Dit is ongeveer mijn scherm tijd

Het lijkt me vreemd dat mijn telefoon, ondanks dat ik hem 's avonds volledig oplaad tot 100% en vervolgens ga slapen, 's ochtends al op 70% batterijniveau staat, terwijl ik hem helemaal niet heb gebruikt.1743093895067.jpg1743093895077.jpg
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Schermtijd bekijk je niet hier.

Ga naar instellingen > apparaatonderhoud > batterij en dan klik je op de grafiek dan en dan maak je screenshots ook van alle apps die onderin staan en van je schermtijd!
Michael2023
Explorer
Opties
Hier bij een foto1743102417316.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een gemiddelde van 5 uurtjes is inderdaad niet erg sterk.

Er zijn een hoop dingen die je zelf kunt doen om dat te verdubbelen. Helaas is dat veel te veel om hier uit te typen. Gelukkig staat alle informatie die je nodig hebt al ergens 😁

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Ik hoor graag een andere dag van je of het hiermee heeft geholpen.

Als je batterij snachts leegloopt dan gebruiken apps stroom op de achtergrond. Het is nooit goed om snachts apps actief te hebben.
Michael2023
Explorer
Opties
Echt waar Patrick jouw tips zijn geweld het werkt nu wel Ik heb een andere telefoon van Samsung gekregen die andere had batterijproblemen
Michael2023
Explorer
Opties
Ik heb nu een batterijduur van 2 dagen dat heb ik nog nooit gehad op een Samsung telefoon 🔥
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is heer erg mooi om te lezen Michael2023,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S25 Ultra! Wanneer je nog vragen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes