Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitbetaling cashback

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2024 06:20 PM)
631 Weergaven
Members_RyxO7Mg
Journeyman
Opties

Hallo, ik heb vorige week op 4/04 een mail ontvangen dat de betaling van de cashback uitgevoerd was. Tot nu toe heb ik dit nog niet zien verschijnen. 

Heb gemaild naar loop maar krijg geen reactie. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_RyxO7Mg,

Bedankt voor jouw bericht. Door de drukte kan het nog 2 weken duren voordat het bedrag daadwerkelijk op jouw rekening staat. Kan je het registratienummer controleren, omdat ik op die nummer niks kan vinden.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
Henris5
Voyager
Opties
Goedenavond,

Fijn dat de promotie goedgekeurd is! De betaling kan enkele weken duren.
Maak je geen zorgen, deze wordt gewoon uitgekeerd door Samsung als je goedgekeurd bent, maar dat kan meestal twee tot enkele weken duren zo weet ik uit ervaring.

Fijne avond!

Groet, Henri
0 Likes
Members_RyxO7Mg
Journeyman
Opties

Hallo, dit stond zo in de mail:

Beste Kristof,

Graag melden wij jou dat de betaling aangaande jouw registratie van de inruilactie vandaag is uitgevoerd, dit bedrag zal dus binnen enkele dagen op je rekening staan (betaling vanuit L8P nv). Dit betreft de betaling van de bijkomende promotiewaarde of extra inruilwaarde . Hiermee is je order helemaal afgewerkt en klaar.

dus als het effectief uitgevoerd is zoals ik kan lezen zou ik de betaling toch al ontvangen moeten hebben

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zou je misschien het registratienummer kunnen delen? Dan kan er even naar gekeken worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Henris5
Voyager
Opties
Aha ik interpreteerde het dat deze goedgekeurd was, nu is het een ander verhaal. Stuur inderdaad het registratienummer, dan kijkt Patrick ernaar. Fijne avond.
0 Likes
Members_RyxO7Mg
Journeyman
Opties

Trade-in - je betaling is onderweg (118748)

Alstublieft. 

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Waar heb je het toestel gekocht?

Als je hem bij samsung zelf besteld hebt is de cashback vaak al direct verrekend in het aankoopbedrag. 
Dit kun je terug zien op de factuur. 

Eigenlijk (als je hem via samsung hebt besteld) is deze bevestigingsmail dan alleen om te bevestigen dat je aan de voorwaarden voldeed en het volledige bedrag kreeg. 

Members_RyxO7Mg
Journeyman
Opties

Ik heb deze aangekocht via orange. 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_RyxO7Mg,

Bedankt voor jouw bericht. Door de drukte kan het nog 2 weken duren voordat het bedrag daadwerkelijk op jouw rekening staat. Kan je het registratienummer controleren, omdat ik op die nummer niks kan vinden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_RyxO7Mg
Journeyman
Opties

De code is 118748 

0 Likes