Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify

(Onderwerp aangemaakt op: 08-07-2024 07:47 PM)
195 Weergaven
WF1975
Student
Opties
Hallo, op mijn nieuwe S24 Ultra ziet spotify mijn sonos systeem niet meer. Alles al geprobeerd. Alle rechten nagekeken, netwerk nagekeken en alles uitgeprobeerd. 
Iemand ideeën? Dit is echt irritant. 
9 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Goed om deze vraag in de Sonos- en/of Spotify-community te plaatsen.

https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/still-cant-connect-to-spotify-6...
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Sinds wanneer heb je dit probleem? Heeft het wel op je S24 Ultra gewerkt? Spotify al opnieuw geïnstalleerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
WF1975
Student
Opties
Hoi Patrick, het heeft 1 keer gewerkt en dat was na ongeveer 2 weken. Daarvoor en daarna niet meer. Spotify uiteraard opnieuw geïnstalleerd. Ook sonos. Router opnieuw opgestart ook geprobeerd. Het rare is dat familie leden in ons gezin wel verbinding hebben op andere modellen telefoons.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @WF1975,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houdt je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
dasDendus
Student
Opties
Hi @Ajay-A, ik heb sinds het in gebruik nemen van m'n Galaxy S24 hetzelfde probleem. M'n Sonos thuis (2x Sonos One, aangestuurd met de recentste versie vd "nieuwe" Sonos app) èn de Sonos Five (aangestuurd door de "oude" Sonos app) op m'n werk worden niet meer gezien. Alle workarounds op de Sonos en Spotify communicaties al doorlopen, niets helpt. Huisgenoten hebben de issue niet, wanneer ik m'n oude galaxy S22 aanzet is de issue er niet. Hulp wordt enorm gewaardeerd
0 Likes
dasDendus
Student
Opties
Hi @Ajay-A, ik heb sinds het in gebruik nemen van m'n Galaxy S24 hetzelfde probleem. M'n Sonos thuis (2x Sonos One, aangestuurd met de recentste versie vd "nieuwe" Sonos app) èn de Sonos Five (aangestuurd door de "oude" Sonos app) op m'n werk worden niet meer gezien. Alle workarounds op de Sonos en Spotify communicaties al doorlopen, niets helpt. Huisgenoten hebben de issue niet, wanneer ik m'n oude galaxy S22 aanzet is de issue er niet. Hulp wordt enorm gewaardeerd
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @dasDendus,

Bedankt voor jouw bericht. Heeft het nooit gewerkt op de S24? Zo ja, kan je controleren of jouw Sonos installatie ook up-to-date is. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_Ceqgz5z
First Poster
Opties

Zelfde probleem hier, op meerdere netwerken en verschillende apparaten. Het is ook niet eens per se Sonos maar Spotify connect, want ook mijn Samsung M3 Box vind hij niet op mijn S24 ultra maar wel op alle andere apparaten. Ik pak nu maar de telefoon van mijn vrouw of mijn werktelefoon, maar zou natuurlijk niet mogen. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Ceqgz5z,

Bedankt voor jouw bericht en melding hierover. Had je via de Samsung Members-pp ook al een foutrapport hierover ingediend?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes