Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 16-09-2024 07:18 AM)
397 Weergaven
Honesty
Navigator
Opties
Wie o wie kan mij helpen om dit uit te schakelen. Ik heb sinds de laatste update een donkere scherm waar ik niet blij mee ben. Pas na vergrendelen, kan ik alles op mijn scherm weer zien. Ik wil dat ik mijn scherm gewoon kan zien, om de tijd en andere meldingen op de hoogte te zijn. Graag ondersteuning. Hartelijk dank. 

image

0 Likes
18 Antwoorden
lalecehennemi
Explorer
Opties
Donker modus uitzetten?
0 Likes
Honesty
Navigator
Opties
Hoi lalecehennemi, dank je voor het meedenken. Donkere modus staat ook uit. Ik ben zo verbaasd waar deze donkere vergrendelscherm vandaan komt.
0 Likes
lalecehennemi
Explorer
Opties
Heel raar. Heb je ook soft reset gedaan? Voor soft reset even Youtube controleren. Heb je ook uit aan gedaan?
0 Likes
JootjeB
Navigator
Opties
Ik heb het ook een keer gehad en had toen per ongeluk op de knop van helderheid gezeten. Op de gok steeds op die plek drukken en hopen dat hij weer helderder scherm geeft. Zo is het mij gelukt.
Honesty
Navigator
Opties
Heb dat ook gedaan. Kwam er ook niet vanaf. Ik wacht nu op reactie van foutrapport
Honesty
Navigator
Opties
@JootjeB, wat lief. Iedere tip is zeer welkom. Ga dat proberen. Dank je
0 Likes
Honesty
Navigator
Opties
@Josien, fijn dat het is opgelost. Heb die helaas niet gekocht. Ben gaan kijken of ik misschien onbewust iets van pictogrammen heb gedrukt en ook geprobeerd weg te krijgen. Maar neen. Ik wacht reactie af van foutrapport
JosienS
Voyager
Opties
Heb je een donkere achtergrond/foto ingesteld in vergrendeling?
Honesty
Navigator
Opties
@Josien, neen. Dat kwam echt door de update. Ik was zelf ook verbaasd. Maar lag inderdaad aan achtergrond. Zelfs fabrieksinstellingen hielp het probleem niet oplossen. Check mijn nieuwe posts.