Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s24+ gaat snel leeg en Email

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2024 11:31 AM)
395 Weergaven
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo, ik heb nu iets meer dan 1 maand de s24+ in gebruik wat echt een top toestel is!

Nu kan ik als ik mijn telefoon niet al te veel gebruik wel 1 dag doorkomen maar soms dus ook niet ik weet niet of dit normaal is of dat het een bepaalde oorzaak kan hebben.

Nu loopt bij mij Samsung Email wel in de achtergrond door als ik de app net heb

image

gebruikt ik weet niet of dat veel invloed heeft maar als ik het probleem opzoek hebben meer mensen hier ook met andere Samsung modellen last van. 

Herken je 1 of allebij deze problemen of kan je me helpen ? Reageer dan even op deze post alvast bedankt !

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Bedankt voor je reactie, er is vanochtend een update uitgerold die het probleem heeft opgelost maar alsnog bedankt !

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Wessel-Schipper,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook gekeken bij Instellingen ---> Batterij en apparaatonderhoud ---> Batterij. Je kan e.v. hierzien welke apps een hoog batterijverbruik hebben. 

Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo, ja daar heb ik na gekeken maar niet echt vreemde apps die perse veel baterij verbruiken, zou je eventueel eerst nog tips kunnen geven voordat ik hulp op afstand aanvraag ?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw antwoord Wessel s,

Bepaalde apps die je aanziet staan maar niet gebruikt kan je proberen in sluimerende stand te zetten of in slaapstand. Zie onderstaande link voor meer tips. Laat weten of je eruit komt.

https://bit.ly/44eOTIs

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo, ik heb de link bekeken en ook nog even online gezocht en ik hoop dat jullie met dit probleem bekend zijn: Ik lees dat one ui 6.1 in het algemeen veel baterij duur problemen veroorzaakt en dat komt meestal omdat de Email app van Samsung zonder er iets te tegen doen 24/7 in de achtergrond blijft draaien en daardoor dus de batterij snel leeg gaat want voor de rest gebruik ik weinig achtergrond apps en de apps die ik wel gebruik zijn relatief ligt en kosten weinig energie, nu ben ik van een A53 naar een s24+ gegaan en was de batterij bij de A53 soms dus echt wel een stukje beter. Dus bij deze maak ik julie er bewust van dat er problemen zijn met de s24 series one ui 6.1 en Samsung Email. Hopelijk kunnnen julie hier iets mee en het snel oplossen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Wessel s,

Via de Samsung Members-app kan je een foutrapport hierover indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo , als het goed is heb ik het fout report nu ingediend.
Arda23
Pioneer
Opties
Email app via de store verwijderen en via play store downloaden. Heb sindsdien geen email sync probleem meer op de achtergrond.
0 Likes
Oplossing
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Bedankt voor je reactie, er is vanochtend een update uitgerold die het probleem heeft opgelost maar alsnog bedankt !
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Wessel-Schipper,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S24+!

Met groet,

Ajay

Community Manager