op 28-12-2024 06:48 PM
op 2 december via Odido black Friday mijn samusung s24 besteld. Via Odido heb ik de JBL hoofdtelefoon aangevraagd.
Van Odido ontving ik na bestelling van de S24 een bevestigingsmail. Met deze mail moest ik via ideal de telefoon in 1 keer betalen. Daarna is mijn contract bij Odido verlengt voor 2 jaar op basis van sim only. Deze mail had ik opgestuurd voor de actie van JBL. Deze is meteen goedgekeurd en ontvang ik mijn JBL hoofdtelefoon die ik op dezelfde voorwaarden als de watch heb aangevraagd. Helaas heeft Samsung mijn aanvraag afgekeurd. Als redenen werd aangegeven dat ik viel buiten de actiedatum. Hoe dan? De mail staat 2 december., dat is de datum waarop ik de bestelling heb geplaatst. Op het contract van Odido staat ook 2 december en deze is ook digitaal door mij ondertekend. Allemaal bewijs dat ik op 2 december een bestelling heb geplaatst.
Inmiddels 16 keer, jawel 16 keer gebeld met Odido om te vragen wat ik nog meer kan insturen en of zij mij kunnen helpen. Helaas word je van het kastje naar de muur gestuurd. Want het is niet Odido maar Samsung dus met hun moet ik maar het contact leggen. ook zeer slecht van Odido vind ik, want ik ben klant bij hun. En zij hebben deze actie samen met Samsung. Dus voor mij ben je dan samen verantwoordelijk dat de spullen ook geleverd gaan worden.
uiteindelijk via de WhatsApp tientallen apps verzonden naar Samsung en antwoorden ontvangen maar de bevestigingsmail of het contract van Odido wordt niet gezien als bewijs. Ik heb gevraagd wat ik dan nog kan insturen maar ik krijg geen heldere uitleg op de WhatsApp van Samsung. Ik heb aangegeven dat ik niks anders heb ontvangen van Odido dan de mail en het verlengen van mijn contract waarin ook staat dat ik een Samsung s24 heb gekocht per 2 december. help wie o wie gaat mij nu nog helpen aan de smartwatch. Want eerlijk is eerlijk, als deze actie er niet was geweest had ik wellicht de s24 nog niet gekocht.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 31-12-2024 02:22 PM
Hoi @Members_eo52ihH,
Goed dat je contact met ons opneemt. Ik vind het jammer om te lezen dat je problemen ervaart met de actie. Aangezien je hierover al in gesprek bent met mijn collega's op WhatsApp, ga ik ervan uit dat zij je hiermee verder zullen helpen. Het is namelijk wel belangrijk dat wij een correct aankoopbewijs ontvangen en deze zal je hoogstwaarschijnlijk toch bij jouw provider moeten aanvragen.
Mocht je hier verder nog hulp bij nodig hebben, stuur ons dan vooral opnieuw een WhatsApp bericht. Wij helpen je daar dan graag verder.
Groetjes,
Alice
op 30-12-2024 03:48 PM
Hallo is er iemand die dit op kan pakken?
Zojuist weer contact met Samsung ze willen een factuur anders kunnen ze mij niet helpen. Ik heb deze on line besteld op 2 december in de actie periode hierdoor krijg je een bestelbevestiging en geen factuur?
op 30-12-2024 03:50 PM
Kom net van de Odido shop die vertelde dat ik een PDF van mijn bevestigingsmail moest maken en die opsturen omdat er verwarring is bij Samsung. Dit was de oplossing iets anders konden zijn niet overhandigen.
op 30-12-2024 04:16 PM
Ik heb dus precies dit zelfde probleem. Achja, het houdt ons bezig. Maar wat irritant zeg! Ik ga het met het PDF proberen.
op 31-12-2024 02:22 PM
Hoi @Members_eo52ihH,
Goed dat je contact met ons opneemt. Ik vind het jammer om te lezen dat je problemen ervaart met de actie. Aangezien je hierover al in gesprek bent met mijn collega's op WhatsApp, ga ik ervan uit dat zij je hiermee verder zullen helpen. Het is namelijk wel belangrijk dat wij een correct aankoopbewijs ontvangen en deze zal je hoogstwaarschijnlijk toch bij jouw provider moeten aanvragen.
Mocht je hier verder nog hulp bij nodig hebben, stuur ons dan vooral opnieuw een WhatsApp bericht. Wij helpen je daar dan graag verder.
Groetjes,
Alice