Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S24 ultra valt steeds uit

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2025 11:58 AM)
225 Weergaven
wimvanrijn
Explorer
Opties
mijn S24 ultra valt steeds uit en start dan weer opnieuw op.
heb al hard reset gedaan,maar heeft niets geholpen.
wie weet raad?
18 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Raiko7,

Ik zou dan weer een afspraak maken met de vestiging in Breda om te melden dat een flash niet heeft geholpen. Wellicht dat ze dan de moederbord gaan wisselen deze keer.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_w9PqJRR
First Poster
Opties

Gebeurt ook bij mij. Vooral als ik op Instagram zit en soms ook Facebook. Ik heb gechat met Samsung en die zeggen dat ik terug moet naar Vodafone, waar ik de telefoon gekocht heb. Ik heb 30 jaar een Iphone gehad, en nu dit gedoe met mn Galaxy S24..... Wat een vreselijk gedoe allemaal.....   

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

HAHAHA zeker. Je hebt 30 jaar een Iphone? Toen ze nog niet eens mobieltjes voor normale mensen hadden? 

Meld hem via de site van Samsung gewoon aan voor reparatie.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
knofje
First Poster
Opties
Hier het zelfde probleem, hij staat in eens helemaal vast en start dan opnieuw op soms wel 4 a 5 keer in een kwartier heb hem net een paar dagen in gebruik..niet leuk!
0 Likes
wimvanrijn
Explorer
Opties
Bij mij nieuw moederbord er in en probleem was verholpen
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @knofje,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit ook blijft gebeurt na een fabrieksherstelling zonder jouw back-up automatisch terug te zetten raden we inderdaad aan jouw toestel aan te melden voor een reparatie. Zie onderstaande link om jouw toestel aan te melden.

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_EUa5OUr
Apprentice
Opties

Ik heb het zelfde probleem bij een nieuw toestel van een week oud nu na meer dan 8 weken nog geen oplossing hoe is het mogelijk dat de service zo slecht is en langs elkaar heen werkt, ik zou een coupon krijgen voor opnieuw bestellen dat heeft 5 weken geduurd, die bleek niet te werken nu na 3 weken nog steeds geen nieuwe goed werkende coupon. wat een afgang al meer dan 15 jaar samsung producten gekocht begonnen met een Tv en div telefoons en nu dit.

0 Likes
mark08081988
First Poster
Opties
Heb mijn s24+ pas een paar maanden, ik heb het probleem ook.
Probleem doet zich voor als ik een heb gefilmd en daarna meteen iets anders doe op mijn telefoon, dan valt hij uit en start hij opnieuw op. Ben toen naar de samsung store gegaan in amsterdam noord daar werd ik afgewimpeld dat het aan mijn virusscanner lang en dat ik die er af moest halen, en dat de samsung standaard virusscanner goed genoeg was. Wat natuurlijk niks met het probleem te maken had. Die mij had geholpen is zeer slecht. Maar heb het probleem nog steeds wat doet ik doen
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mark08081988,

Ik help je graag verder. We raden raden om gebruik te maken van onze ophaalservice voor een tweede beoordeling. Dynafix gaat jouw S24+ dan onderzoeken. Zie de onderstaande link voor het aanmelden. Je kan ons gerust laten weten of het lukt en ons op de hoogte te houden.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes