Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

S24 ultra snel opladen bug

(Temat utworzony: 28-07-2024 10:52 PM)
388 Wyświetlenia

Też mam ten problem

Bendert96
Navigator
Opcje
Mijn s24 ultra heeft aan dat hij gaat snel laden. Echter staat deze optie uit. Alleen na het in en uit schakelen van deze optie is het echt uit.
Probleem heb ik sinds de laatste update. 
Erg vervelend

0 Like

1 Rozwiązanie

Zaakceptowane rozwiązania
Rozwiązanie
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@DiiSgUiiSeD ,

Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 Odpowiedzi
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opcje
Goedemorgen,

Waarschijnlijk een visuele bug. Als je snel laad dan staat er eerst snel opladen en 2 seconden later opladen bijvoorbeeld.

Waarom heb je snelladen uit?
Bendert96
Navigator
Opcje
Goedemorgen,

Dan creëert mijn telefoon teveel warmte. En mijn telefoon gaat langer mee met de accu, als ik hem langzaam oplaad
0 Like
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opcje
Dat is niet per se waar. Je kunt gewoon supersnel opladen. Er gebeurd niks negatiefs. Dit is juist een groot voordeel bij de S24 series. Je kan met een half uur laden al op 60 - 65% zitten. Qua warmte dat het produceert kan het toestel dat makkelijk aan.
Bendert96
Navigator
Opcje
Mijn persoonlijke ervaring is anders. Warmte zal hij wel aankunnen, maar koeler blijven is ten alle tijden beter.
Daarentegen zijn er meer mensen op internet die mij mening delen, dat wanneer je je telefoon snel oplaad deze ook sneller ontlaad.
Als ik mijn telefoon de dag van tevoren snel heb opgeladen, dan is deze de volgende dag veel sneller leeg
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@Bendert96 ,

De snelheid van het opladen heeft niets te maken met de snelheid van ontladen. 

Ja de batterij wordt warm tijdens het opladen sommige mensen ervaren dit als te warm maar dit is volkomen normaal en dit is onderdeel van hoe het gas in de batterij werkt. Opladen zorgt voor warmte. Er komen in de toekomst batterijen aan die dit hele proces beter doen maar tot die tijd moeten we het hiermee doen. 

Als je wilt dat je langer doet met de batterij op een volle lading zul je wat aanpassingen moeten maken in je telefoon. Als je wilt weten wat dan precies, daar heb ik een heel topic voor dat alles uitlegt.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Met deze tips zul je je batterijduur makkelijk kunnen verdubbelen. Mijn telefoon laad bijvoorbeeld van 20 procent op tot 90 procent ongeveer in ongeveer 35 minuten. Daarna doe ik er ruim anderhalve dag mee. Ik heb de S24 Ultra. 

Bendert96
Navigator
Opcje
Zie hier 47 minuten tot vol en wanneer ik snel opladen aan en uit zet. Doet ie er 1 uur en 34 min over.
Geen visuele bug dus.1723146838734.jpg1723146838782.jpg1723146838803.jpg
0 Like
Ajay-A
Community Manager
Opcje

Bedankt voor de update Bendert96,

Je kan hierover ook een foutrapport over indienen via de Samsung Members-app. Kies dan voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Like
Bendert96
Navigator
Opcje
Hi! Wij hebben het rapport in goede orde ontvangen en zijn hier mee aan de slag gegaan.

De parameters voor de snellaadoptie worden niet vanuit de bootloader naar de kernel geleverd.

Ik heb de bootloader aangepast om de parameter voor de snellaadoptie correct door te geven aan de kernel via cmdline.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux
0 Like
Bendert96
Navigator
Opcje
Hi! Wij hebben het rapport in goede orde ontvangen en zijn hier mee aan de slag gegaan.

De parameters voor de snellaadoptie worden niet vanuit de bootloader naar de kernel geleverd.

Ik heb de bootloader aangepast om de parameter voor de snellaadoptie correct door te geven aan de kernel via cmdline.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux
0 Like