Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen mobiel netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2024 11:56 AM)
849 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

tvk18
Apprentice
Opties
Zijn er meer mensen die sinds 3 weken ongeveer last hebben van slechte verbinding van 4/5g ik moet elke 2 dagen mn telefoon opnieuw opstarten om internet te hebben ik gebruik een s24 ultra 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Burakobama,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24+! Wanneer je dit ervaart wanneer alles-up-date is en ook na het herstarten van jouw toestel raden we aan om via de Samsung Members-app een foutrapport hierover in te dienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. 

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
tvk18
Apprentice
Opties
Ik zit bij kpn misschien ligt het daar aan maar die zeggen van nirt
mollie319
Big Cheese
Opties

Grappig dat KPN zegt dat het niet aan hun ligt:

https://www.rtl.nl/nieuws/economie/artikel/5460271/kpn-storing-mobiel-internet-4g-5g-apple-iphone-11...

Gebeurt overigens ook met iPhone.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

tvk18
Apprentice
Opties
Hm ja het speelt inderdaad wel ongeveer zo lang maar t is sinds 3 wekem duidelijk erger
0 Likes
kruitvlek
First Poster
Opties
Ja ik zit bij odido en mijn WiFi internet leuke niet op mijn mobiel en mijn mobiel internet ook niet
0 Likes
svdw1
Explorer
Opties
Met KPN een drama op 5G inderdaad. Toestel vastzetten op max 4G heeft voor mij een tijdelijke oplossing gebracht.
0 Likes
Mimilicious
Explorer
Opties
Ik heb hetzelfde telefoon. Ik heb Lebara en ik krijg random af en toe 5G ipv 4G. Ik weet niet aan waar dat ligt, maar dat is een ander probleem. Misschien kan het werken om vliegtuig modus aan en uit te zetten. Dan reset 'ie de locatie van de mobiel netwerk. Opnieuw opstarten is niet nodig.
0 Likes
Burakobama
Apprentice
Opties
Pas s24+ gekocht. Thuis heb ik met s21 ultra op dezelfde plek gewoon volle ontvangst. Maar bij s24+ maar een klein streepje. Graag een oplossing. 1731365219835.jpg
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Burakobama,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24+! Wanneer je dit ervaart wanneer alles-up-date is en ook na het herstarten van jouw toestel raden we aan om via de Samsung Members-app een foutrapport hierover in te dienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. 

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager