Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte signaalsterkte 5G

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2025 06:39 PM)
286 Weergaven
shahir077
Apprentice
Opties
Ik ben sindskort in het bezit van een nieuwe s24 ultra. 
De signaalsterkte van mobiel internet is zo slecht dat het laden van videos blijft hangen en zelfs berichten versturen via whatsapp traag is. 

Simkaart op mijn pixel had ik geen problemen mee dus het probleem ligt niet aan de provider wie kan mij hiermee helpen???
6 Antwoorden
Kees59
Big Cheese
Opties
Kan je mobiel internet resetten, instellingen/algemeen beheer en dan instellingen mobiel internet resetten. Kijk of dit helpt.
shahir077
Apprentice
Opties
Dankjewel voor je reactie...
Ik heb dit al gedaan maar het heeft niet geholpen helaas
0 Likes
shahir077
Apprentice
Opties
Ja wifi doet het perfect maar het kan niet aan de provider liggen want mijn simkaart qua verbinding was perfect op mijn pixel
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

2e simkaart slot al getest? Esim getest? 1 van deze 2 moet een oplossing bieden. Zo niet dan is er een dieper probleem.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
shahir077
Apprentice
Opties
Dankjewel voor je reactie. Ik heb zojuist simslot 2 geprobeerd en ook dit geeft even slecht verbinding . En wat betreft 4G ook geprobeerd dit geeft helaas nog slechter bereik😅
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En Esim? Anders zou ik een backup maken zonder SmartSwitch en dan een fabrieksherstel en gelijk testen. Als dat niet werkt terug naar de verkoper. Of via een servicepunt het simkaartslot laten vervangen en het toestel laten nakijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick