Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S24 ultra online game stopt altijd

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2024 06:03 PM)
315 Weergaven
Vicky1963
Apprentice
Opties
Net alles van mijn s10 plus overgezet op mijn s24 ultra. Alles werkt mooi doch een online game dat ik al 2 jaar speel op mijn s10 plus stopt nu constant en valt weg. Wat kan ik doen?
9 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Ik gebruik nooit Smart Switch. Compatibility issues tussen apps en systemen kunnen er altihd zijn.
Installeer telefoon als nieuw.

Indien probleem blijft; installeer Samsung Members app, foutrapport versturen naar Samsung ontwikkelaars met uw technische uitleg.

Ps. Sommige games van mij crashen ook terwijl dit op S23 Ultra niet was. Samsung apparaatsonderhoud herkent geen crashes van apps. Samsung Benelux verstaat het probleem weer niet.
0 Likes
Vicky1963
Apprentice
Opties
Dank je wel voor je reactie. Het spel is compatibel zegt mijn s24 ultra en toch crasht het regelmatig, soms kan ik een half uur spelen en blijft het gaan, dan ineens valt het weer weg.
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Nu heb ik spelletjes die op mijn S23 Ultra goed hebben gewerkt maar op S24 Ultra niet meer... zij moeten hun software aanpassen. Anders blijf je met crashes zitten. Ofwel ligt het aan Samsung One UI ofwel aan Android 13/14 UI.
0 Likes
Vicky1963
Apprentice
Opties
Hopelijk wordt het opgelost want ik zit met dat spel galaxiga in een groep en ik verlies punten als het spel telkens stopt, en dan verlies ik mijn sterke plaats in de groep.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vicky1963,

Bedankt voor jouw bericht. Had je ook geprobeerd het opnieuw te installeren en het in Veilige Modus geprobeerd? Zo ja en de issue blijft aanhouden kan je via onze Samsung Members-app ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Meldt dit ook aan de Appmaker zodat ze ook hiernaar kunnen kijken.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_7ezByGW
Student
Opties

De game launcer verwijderen. Deze werkt 1e keer wel andere keer niet. 

Deze heb ik verwijderd en alles werkt weer naar behoren. 

Members_7ezByGW
Student
Opties

Als je een Android toestel hebt. Probeer dan de apn internet instellingen apn-protocol van IPv4/IPv6 naar IPv4 zetten of apn internet te wijzigen in portalmmm.nl. 

Indien je een iPhone toestel hebt. Probeer dan de apn te wijzigen van internet naar portalmmm.nl.

Ik vermoed dat de games een probleem hebben met IPv6 adressen waardoor ze niet goed werken.

Apn portalmmm.nl maakt alleen gebruik van IPv4 adressen en apn internet van IPv6 adressen. Tenzij je apn-protocol voor apn internet aanpast van IPv4/IPv6 naar IPv4, dit geldt voor Android toestellen. 

IPv6 is de opvolger van IPv4 adressen. Zover ik weet is kpn op dit moment  de enige mobiele provider in Nederland die IPv6 ondersteund met apn internet. Dit verklaart waarom het bij andere providers wel werkt.

0 Likes
Vicky1963
Apprentice
Opties
Dank je, ik zal het eens proberen, als ik het kan vinden
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vicky1963,

Bedankt van jouw bericht. Heeft de bovenste tip van  Members_7ezByGW geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes