op 31-03-2024 01:21 PM
op 31-03-2024 05:31 PM
Hallo, je zult een usb c naar 3,5 mm dac-adapter moeten gebruiken om de hoofdtelefoon aan te sluiten.
op 31-03-2024 05:35 PM
op 03-04-2024 01:18 PM
Hallo @ChribVrouw,
Bedankt voor jouw bericht. Zie ook onderstaande link voor de Buds dat we in onze webstore beschikbaar hebbben.
Met groet,
Ajay
op 06-12-2024 08:48 AM
Samsung wilde heel graag dunnere telefoons maken. Hiervoor moesten ze bepaalde keuzes maken en de aansluiting voor draadloze audio (koptelefoons/oortjes) was helaas wat ze daarvoor opgaven.
Je kan nog wel via bluetooth verbinden of speciaal stekkerdingetje ervoor kopen.
Heel erg irritant is dit. Zeker omdat ik er ook pas net achter ben gekomen en dus geen geluid op telefoon heb (zonder dat andere het kunnen horen). Gisteravond nieuw opgestart (nieuwe telefoon hier). En wilde tijdens werk mijn muziek opzetten, kom ik er achter dat de koptelefoon die ik nu hier op werk heb liggen niet werkt op mijn telefoon. Dit was wel iets wat vooraf gemeld had mogen worden toen ik hem kocht bij abbo. Zelf wel een bluetoothkoptelefoon, met lege batterij thuis, waar ik niet ben... Vanavond dus ook die maar opladen.