Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One Ui 7 in Nederland

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2025 05:12 PM)
682 Weergaven
Zebravink2007
Explorer
Opties
Daar is het eindelijk hoor, One Ui 7, 7 maanden later dan normaal maar je hebt ook wat! 

image

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Zebravink2007
Explorer
Opties
Ah gelukkig fijn om te horen! 😊 Probleem kon zijn dat het systeem 2 talen in één keer opeens bij elkaar husselt wat niet moet gebeuren natuurlijk.

Gelukkig hoeft u dus niet meer naar One Ui 6.1. 😆

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie hummbee,

Het kan zijn dat je een Non-Benelux model hebt, waardoor de update later kan kom in een Benelux gebied of soms juist helemaal niet. Je kan ook proberen met Smart Switch de update te downloaden via de pc/Mac. Zie de onderstaande link voor instructies. Je kan gerust aangeven of het zo lukt.

https://bit.ly/3mUcIQa

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
26 Antwoorden
Zebravink2007
Explorer
Opties
Tja ik weet niet hoelang dat duurt. Amerika en die regio krijgt het pas vanaf 10 april. Dus de uitrol daar duurt dan tot 15 april. Weet niet hoe het bij jullie ligt. Welke telefoon heb je als ik vragen mag?
0 Likes
DirkH
Apprentice
Opties
Mag ik vragen of anderen ook problemen hebben met 7 op de S24 Ultra? Sinds de update is mijn toestel half Nederlands en half Engels
Zebravink2007
Explorer
Opties
Oh? Ik heb nog niks gemerkt, heb een s24. Waar ziet u die problemen dan?
0 Likes
DirkH
Apprentice
Opties
Mijn toestel was onder OneUI 6.1 compleet in het Engels. Na de update gaan Nederlands en Engels door elkaar, bijvoorbeeld heb ik een icoontje Settings, klik je erop dan verschijnen de onderwerpen in het Nederlands - heel raar
Zebravink2007
Explorer
Opties
Heb mijn telefoon nu even in het Engels gezet. Alles is bij mij in orde. Kan u in uw telefoon de taal in het Nederlands zetten en daarna weer in het Engels? Misschien werkt alles dan weer correct...
0 Likes
DirkH
Apprentice
Opties
Ik heb het geprobeerd maar nu is het chaos perfect, zelf de icoontjes zijn nu in verschillende talen. Ik snap het niet meer en terug naar 6.1 kan blijkbaar ook niet
Zebravink2007
Explorer
Opties
Das niet goed nee. Raar is het ook. Je kan ook als je terug gaat naar talen kan je ook talen verwijderen, misschien dat dat gaat helpen. Dat je alleen Engels overhoudt.1744317624159.jpg
0 Likes
DirkH
Apprentice
Opties
Hey, wat een goed idee 🙏. Heb 🇳🇱 eruit gegooid en het lijkt te werken
Oplossing
Zebravink2007
Explorer
Opties
Ah gelukkig fijn om te horen! 😊 Probleem kon zijn dat het systeem 2 talen in één keer opeens bij elkaar husselt wat niet moet gebeuren natuurlijk.

Gelukkig hoeft u dus niet meer naar One Ui 6.1. 😆