Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Now bar: Google sport werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
132 Weergaven
rjmvanes
Student
Opties
Goede dag alles werkt op now bar behalhalve google sport op mijn s24 + ***** dat of zijn er instellingen die ik moet aanpassen alvast bedankt gr richard 
0 Likes
8 Antwoorden
rjmvanes
Student
Opties
Inmiddels opgelost 😁1744478006419.jpg
0 Likes
Godmother
Apprentice
Opties
Hallo now bar werkt niet optijd s24+ ook niet te zien op me vergrendelscherm en staat wel aan.
0 Likes
rjmvanes
Student
Opties
Zodra je die notificatie aan heb staan en je heb een bepaald team gekozen dat je wil volgen wat ik kreek een halfuur voordat ze begonnen kreeg ik een notificatie dat ze gingen beginnen en dat bleef ook gewoon in me scherm staan tot het einde van de wedstrijd maar haal je die noti6weg op je scherm krijg je geen bericht meer van de wedstrijd dus niet weghalen alleen bekijken hoe de wedstrijd verloopt gr richard
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw melding hierover @Godmother,

Wat wellicht kan helpen is om de cache geheugen te wissen van jouw S24+. Schakel hierbij  jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of de Now Bar weer zonder issues werkt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Godmother
Apprentice
Opties
Maar dan ben ik toch alles kwijt op deze manier.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Godmother,

Bij het wissen van de cache geheugen wordt alleen de werkgeheugen gewist. Soms wilt het blijven hangen en zorgt dan voor issues. Jouw bestanden, waaronder foto's, apps en gesprekken blijven gewoon op je toestel staan.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Godmother
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie maar cache geheugen doe ik 3 x per dag dus dat bedoel ik niet. Maar het rebooten daar wis je toch alles mee ? Dat is eigenlijk een reset ?
Mvg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Godmother,

Via de recovery menu wordt de cache geheugen gewist van het gehele toestel, niet alleen van de apps die je selecteert. Met 'Reboot systeem now' wordt jouw toestel gewoon weer herstart, het is geen fabrieksreset. Een fabrieksreset in het Recovery menu heet 'Wipe data/ factory reset'.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes