Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Multiple esim active??

(Topic created on: 03-04-2024 08:09 PM)
1800 Views
Members_1AgHpQF
Student
Options

Beste Samsung. Ik ben een gebruiker van de Samsung S24 Ultra. Mijn vraag gaat over het gebruik van een eSim.

Kunt u mij aangeven of ik met de S24 Ultra tegelijkertijd twee eSims actief kan hebben. Ik lees hier namelijk vrijwel niets over op jullie website. (Ik wil dan mijn huidige twee simkaarten gaan vervangen voor twee eSims). 

0 Likes

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options
Goedemiddag,

Je kunt 1 Esim tegelijkertijd actief hebben met 1 normale sim. Dus niet meerdere Esims. Je kunt wel meerdere Esims toevoegen maar deze kun je niet tegelijkertijd actief hebben.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

View solution in context

7 REPLIES 7
Neo001
Legend
Options
Op Samsung.nl staat dat de S24-serie dual esim ondersteunt.

https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s24-ultra/specs/

Goed om ook even in te checken in een van de winkels van je netwerkprovider.1712173001472.jpg
Solution
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options
Goedemiddag,

Je kunt 1 Esim tegelijkertijd actief hebben met 1 normale sim. Dus niet meerdere Esims. Je kunt wel meerdere Esims toevoegen maar deze kun je niet tegelijkertijd actief hebben.
Members_1AgHpQF
Student
Options

Vreemd, ik heb net even kort via Facebook contact gehad met Samsung, waarin wordt aangegeven dat het niet kan. Ze geven aan dat je toch maar 1 eSim kan activeren. Dit spreekt echter de informatie van de website (die jullie hebben verstrekt en waarin Dual eSim staat) tegen.  Bedankt voor jullie antwoorden. 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options

Je kan 1 Esim actief hebben maar je kan er meerdere toevoegen.

Neo001
Legend
Options
Ja, heel vreemd en het is al een paar maanden geleden dat de S24-serie uit is en Samsung heeft dit niet gemerkt.
0 Likes
Members_EYu4zSp
First Poster
Options

Wat is de reden dat meerdere Esims niet actief kunnen zijn? je hebt origineze telefoons waarbij zelfs 3 simkaarten tegelijk actief kunnen zijn.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Options

Hallo @Members_EYu4zSp,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Jouw klacht hierover is dan intern bekend.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes