Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding plus details op vergrendelscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2024 10:24 AM)
4048 Weergaven
RickyUU
Apprentice
Opties

Sinds gisteren de Samsung s24 in gebruik. Het lukt mij niet om meldingen op mijn vergrendelscherm te krijgen, of om mijn scherm aan te laten gaan met de melding info.

Ik heb alle vergrendel opties doorgenomen en/of aangezet, maar vergrendelscherm blijft op zwart als er een melding binnenkomt. Als ik dan scherm "wakker maak" staan er alleen icoontjes en geen info.

Iemand tips hoe ik dit zichtbaar maak?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RickyUU
Apprentice
Opties

Ik heb de oplossing gevonden. Wanneer je vergrendelscherm opties hebt en je klikt op Vergrendelscherm bewerken, daar zitten de opties voor weergave. En daar staat ook de optie voor details weergeven bij. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
skeebs
Voyager
Opties
Ik denk: Instellingen - Vergrendelscherm - Vergrendelscherm Bewerken - Klikken op meldingen weergave en dan kiezen voor details.

ook even: Instellingen - Meldingen - Meldingen vergrendelscherm - Inhoud weergeven checken.

(en eventueel op de app klikken ingedrukt houden - op het ( i ) icoontje klikken - Meldingen vergrendelscherm checken)
RickyUU
Apprentice
Opties

Bedankt voor je reactie. Dit heb ik gecheckt. Krijg dus wel de infoals ik de drop down doe wanneer scherm ontgrendeld is. Maar ik zoek info op het vergrendelscherm. Dat lukt mij nog niet.

0 Likes
Oplossing
RickyUU
Apprentice
Opties

Ik heb de oplossing gevonden. Wanneer je vergrendelscherm opties hebt en je klikt op Vergrendelscherm bewerken, daar zitten de opties voor weergave. En daar staat ook de optie voor details weergeven bij. 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is erg mooi om te lezen dat je eruit bent gekomen @RickyUU ,

Geniet lekker van jouw S24! 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mark_046
First Poster
Opties

Ook uren naar gezocht, dus erg dankbaar om deze oplossing te mogen vinden.

0 Likes
holland1970
Student
Opties
Ja dat lukt idd maar hoe kun je die icoontjes zien op het view cover schermpje. Daar staat nu nog steeds een puntje. Bij mijn vorige s20 kon ik ze zien als ik de cover dicht had. Weet iemand misschien of dit nog mogelijk is?
0 Likes
holland1970
Student
Opties
Hier zie ik alleen maar een stip geen icoontjes. Hoe kun je die zien dan1706885823699.jpg
0 Likes
RickyUU
Apprentice
Opties

in de standaard instellingen app - Vergrendelscherm en AOD - onder Kopje: Zoekt u iets anders staat Vergrendelscherm bewerken - dan krijg je de opties om details en/of widgets toe te voegen

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @holland1970,

Bedant voor jouw bericht. Heeft de bovenstaande tip van RickyUU geholpen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes