Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Maan foto's

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2024 10:52 PM)
3026 Weergaven
Harm1959
Navigator
Opties
Hoe krijg ik een Mooie foto met Spacezoom Ultra s24?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen.

Ga in de normale camera stand, 3:4 en 12mp > richt op de maan. Hoe meer deze zichtbaar is hoe beter. Volle maan werkt het beste.
Een statief / tripod werkt het beste, losse hand is wat moeilijker maar richt op de maan en zoom in wanneer je denkt dat het goed is druk op de ronde button om een foto te maken. 100x zoom kan lastig zijn, je kunt ook wat lager gaan qua zoom. Ik leun wel eens mijn toestel buiten op een muurtje ofzo voor stabliteit aangezien ik alles met de losse hand doe.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen.

Ga in de normale camera stand, 3:4 en 12mp > richt op de maan. Hoe meer deze zichtbaar is hoe beter. Volle maan werkt het beste.
Een statief / tripod werkt het beste, losse hand is wat moeilijker maar richt op de maan en zoom in wanneer je denkt dat het goed is druk op de ronde button om een foto te maken. 100x zoom kan lastig zijn, je kunt ook wat lager gaan qua zoom. Ik leun wel eens mijn toestel buiten op een muurtje ofzo voor stabliteit aangezien ik alles met de losse hand doe.
Harm1959
Navigator
Opties
Ik heb een statief gekocht bij de temu om te proberen voor mooie volle maan foto's bedankt voor je reactie en ik ga je ook volgen hier omdat je mooie ervaringen deelt over de S24 Ultra. 💪👍
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks! Ja het is wel echt een top toestel😁
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties