Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen in-gesprek toon

(Onderwerp aangemaakt op: 27-03-2024 05:48 PM)
1762 Weergaven
polletje1208
First Poster
Opties
Als ik in gesprek ben krijgt degene die mij probeert te bellen geen in-gesprek toon maar wordt direct doorgestuurd naar voicemail. 
Ik heb wisselgesprek ook aanstaan maar dit werkt ook niet.
Wie weet hoe ik dit kan veranderen?

0 Likes
6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @polletje1208,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer jouw toestel ook up-to-date is, kan je ook controleren bij Telefoon app ---> 3 puntjes klikken --->Instellingen ---> Aanvullende services ---> Oproepen doorschakelen.  Controleer hier of er nummers bij doorschakelen indien bezet. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
polletje1208
First Poster
Opties
Er staat geen nummer ingevuld bij doorschakelen indien bezet
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie polletje1208,

Je ook controleren of Wisselgesprek wel aan staat. Ga naar Telefoon app ---> 3 puntjes klikken --->Instellingen ---> Aanvullende services ---> Wisselgesprek. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_GWbDAk5
First Poster
Opties

Ik heb ook dit probleem wissel staat ook aan heb het gecontroleerd door *43# tebellen kwam in beeld dat het actief was.  Maar wat is er mis waar hoor niemand een in gesprek tone kan iemand mij aub helpen

0 Likes
Members_GWbDAk5
First Poster
Opties

Ik wil ook graag geholpen worden mijn wissel is actief stond er maar werkt ook iets volgens mij. En staan ook geen nummers bij wat is hier boven las

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_GWbDAk5,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook geprobeerd jouw toestel opnieuw op te starten. Wanneer de issue er dan nog kan je ook proberen contact op te nemen met de provider. Wellicht staat er niet iets goed bij jouw account bij de provider namelijk. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes