Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S24 januari update

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2025 03:53 PM)
1996 Weergaven
Opties
Het is inmiddels 27 januari en op diverse android forums lees ik dat de S24 de beveiligingsupdate van januari heeft ontvangen.

De A54 van mijn vrouw heeft deze inmiddels wel ontvangen.

Kan iemand mij vertellen waarom ik nog op dec 2024 zit?

Update: vandaag (05-02-2025) beveiligingsupdate van januari ontvangen! (Zie laatste reactie)

image

4 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Updates komen wanneer ze komen. Het maakt geen verschil voor de werking van jullie telefoons of je nou op december zit of januari.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Niemand op het forum heeft daar een antwoord op. Je krijgt vanzelf de volgende update zodra deze beschikbaar is. Soms zit er wel eens 5 weken tussen tot de volgende update🤷 Je toestel is nog steeds veilig. Iedereen zit nog op december, dus rustig afwachten, er komt vanzelf weer een update😉

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Gonnie12077 ,

Het gaat elk jaar exact hetzelfde..

Eerst komt de nieuwe S serie uit met de nieuwe Android en nieuwe OneUi. Zodra de S25 uit is en mensen hem hebben duurt het meestal een kleine maand voordat de S serie van het jaar ervoor  in dit geval 24+ Flip en Fold 6 het krijgen en daarna pas de rest van alle toestellen.  Niemand op het forum of bij Samsung Nederland kan zo vroeg een exacte datum geven omdat de ontwikkelaars in Korea zitten. Het is voor iedereen afwachten. Vandaar ook de opmerking het komt wanneer het komt. Niemand hier op het forum kan de tijdlijn versnellen. Gewoon afwachten en het nieuws via Google volgen.

Oplossing
Opties
Ik heb net mijn update van Jan 2025 binnen 👏1738742908516.jpg

26 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Volgens mij is er wel een update geweest maar dan voor bugfixes ed.
Kees59
Hotshot
Opties
Opties
Android planet kwam met dit bericht

Krijgt jouw telefoon een Android-update? Check het in ons overzicht – week 4 - https://www.androidplanet.nl/nieuws/android-beveiligingsupdate-week-4-2025/
0 Likes
Gonnie12077
Explorer
Opties
Ik heb de s24 plus ook nog geen update gehad. Ik heb geen idee waarom niet🤷🏼‍♀️
ItalianoIndo87
Pioneer
Opties
Ik gebruik zelf de SM ultra 22 en mijn telefoon zit ook op de oude update van dec. Ik heb zelf al contact genomen met de Samsung ondersteuning, en ik heb hen op de hoogte gesteld dat de update te lang duurt. Ze hebben zelf niet concrete antwoord gegeven over waarom het zo lang duurt. Maar volgens de anderen Android kanalen schijnt alles te maken hebben met de vertraging van het bouw proces van One UI7. Aldus Android 15. En dat de beveiligings update dan ook hierbij zit. Dus de vertraging heeft te maken met de opbouw van Android 15. Het werd al in Nov-Dec aangekondigd dat er vertraging was. Dus ja we moeten er allemaal op wachten. Het is even niet anders.
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Updates komen wanneer ze komen. Het maakt geen verschil voor de werking van jullie telefoons of je nou op december zit of januari.
Opties
Wij zijn ons wel degelijk bewust over de werking van onze telefoons.

Waar het meer om gaat is dat high-end telefoons van Samsung over het algemeen als eerste een (beveiliging) update krijgen en als je dan overal leest dat er een update beschikbaar is, maar niet voor dit type, dan mag je denk ik wel vragen hoe het zit of niet?
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Niemand op het forum heeft daar een antwoord op. Je krijgt vanzelf de volgende update zodra deze beschikbaar is. Soms zit er wel eens 5 weken tussen tot de volgende update🤷 Je toestel is nog steeds veilig. Iedereen zit nog op december, dus rustig afwachten, er komt vanzelf weer een update😉
Gonnie12077
Explorer
Opties
De regel is dat sowieso de nieuwere telefoons elke maand geüpdatet worden en 7 jaar de grote updates. Dat laatste is afhankelijk van welke versie. Pas als je telefoon 4 tot 5 jaar is krijg je de updates per drie maanden.
0 Likes