Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacts Widget - Irritante icoontjes.

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2024 11:13 AM)
199 Weergaven
MHopman
First Poster
Opties
Bij het toevoegen van een contact widget op het startscherm wordt tegenwoordig een oranje contact poppetje getoond rechtsonderin de thumbnail. Hierbij is dus een deel van de contact foto niet meer zichtbaar. Erger wordt het nog wanneer voor de 'direct bellen' widget wordt gekozen, dan komt er bovenin nog een groen telefoonhoorntje bij. Het zou fijn zijn om de keuze te hebben om dit onzichtbaar te maken zonder te moeten overstappen naar een andere launcher. 
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is goede feedback, het beste is om dit rechtstreeks naar de ontwikkelaars te sturen. Dat kan via de Samsung Members App > Ondersteuning en dan je feedback sturen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MHopman
First Poster
Opties
Hoi Patrick, dat heb ik geprobeerd maar lukte niet omdat de feedback in het Nederlands moet en mijn Members app dat niet ondersteund ondanks de aangepaste taalinstellingen naar Nederlands (ik heb het OS en alle apps normaliter in het Engels daar ik dat prettiger vind werken). Vandaar mijn berichtje hier, wellicht kan iemand anders het wel.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hoeft niet in het Nederlands hoor, Engels mag ook.
MHopman
First Poster
Opties
Helaas, de app weigert pertinent en komt dan met deze melding. Ik heb in ieder geval nu mijn frustratie geuit, dus ik ben het kwijt, kan ik weer lekker verder met mijn leven... :winking-face:
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt ook, je kan ook google translate gebruiken👍
MHopman
First Poster
Opties
Nee, translate gaat ook niet werken, het is écht een melding en de settings aanpassen haalde dus ook niets uit... 😎1715076304898.jpg
0 Likes