Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera s24+

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2024 03:11 PM)
1465 Weergaven
Raou1
Explorer
Opties
Goedendag, 

Zijn er meerdere mensen die probleem ervaren met de s24+ en de camera. Mijn camera beeld van mijn main camera is heel vaak wazig. Ook andere apps waarmee ik de camera open zijn allemaal wazig. Als ik deze app afsluit en opnieuw opstart wilt het beeld wel eens helderder zijn. Maar het beeld is voornamelijk onscherp en het wilt niet scherpstellen. 

Weet iemand wat ik hiermee kan doen? 

Mvg,
Raoul 

Spring naar oplossing
39 Antwoorden
Raou1
Explorer
Opties
Goedendag,

Ik ben vandaag langs geweest bij de service center in Breda, we hebben het probleem gevonden; er zit namelijk een hele kleine kras op de lens, wat je onder een bepaalde hoek pas kunt zien. Helaas hadden ze niet de juiste onderdelen op locatie en konden ze mij op dat moment niet helpen.

Ze hebben wel een notitie gemaakt en raden mij aan om opnieuw een afspraak te maken bij hun...

Ik weet zelf alleen nog even niet wat ik nu ga doen, want Breda is wel weer even rijden en dit doe ik niet zomaar.

Of mischien dynafix toch een 2de kans geven?

Mvg,
Raoul.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Raou1,

Aangezien ze bij Service Center een notitie hebben aangemaakt hierover raad ik aan om de reparatie daar te doen. Zouden ze de onderdelen bestellen of was er iets anders tegen jou gezegd?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Raou1
Explorer
Opties
Ik zou opnieuw een afspraak daar moeten maken met de omschrijving van het probleem, dan pas zouden ze onderdelen bestellen.

Mvg, Raoul
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dit kan inderdaad kloppen Raou1,

En hou rekening hierbij dat er ook kans is dat je jouw S24+ misschien nog een paar dagen kwijt bent wanneer de onderdelen nog niet binnen zijn of door de drukte. Jouw S24+ wordt in ieder geval hersteld. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Bibi7171
Journeyman
Opties

Het zelfde probleem hier..

Als er meerdere mensen met dit probleem zijn,  Samsung, is het dan niet logisch om het eens bij jullie zelf te zoeken?

Zo'n duur toestel. En steeds blurry foto's.

Wat ik ook fotografeer,  dichtbij,   veraf of een combinatie,  als ik info lees bij de foto staat de f - waarde altijd op 1.8 dat is erg weinig scherptediepte.  Kunnen de pro's daar eens naar kijken?

De foto's van mijn S10 hadden ook regelmatig hogere F- waarden

Bianca 

Raou1
Explorer
Opties
Goedendag,
Ik heb mijn telefoon net terug gekregen van de reparatie, er is een hele nieuwe achterkant opgezet met de glazen voor de camera lenzen. Dit heeft mij niks gekost ze hebben het namelijk op garantie gedaan. Echter maakt mijn telefoon wederom weer wazige fotos....

Mvg,
Raoul 20240808_160228_1000055110_1723125753.jpg20240808_160215_1000055008_1723125736.jpg
0 Likes
krillz43
Pathfinder
Opties

Reparatie helpt niet. Wist ik. 😊 Maar ze hebben graag dat je je toestel opstuurt, dan hebben ze iets te doen. 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Raou1,

Je kan het ook 1 van onze Service Centers gaan. Daar kan je het aan mijn collega de issue tonen en e.v. aan de monteur. Ze kunnen dan beter kijken welke maatregel ze kunnen nemen. Zie onderstaande link voor de locaties en om een afspraak te maken.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Raou1
Explorer
Opties

Goedendag, 

ik wil even mededelen dat na 3 reparties mijn camera het nu eindelijk wel doet. 
ze hebben nog 2 keer een nieuwe camera erin moeten zetten voordat de camera het past fatsoenlijk deed. 

Bedankt voor jullie advies. 

met vriendelijke groeten, 
Raoul 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Raou1,

Ik ben blij dat het uiteindelijk goed gekomen is. Ik wens je nog veel plezier met jouw S24+!

Met groet,

Ajay

Community Manager