Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beschermfolie s24 ultra nodig?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2024 03:30 PM)
1064 Weergaven
Elsy
Navigator
Opties
Woensdag krijg ik mijn nieuwe toestel. Nu ben ik vergeten om tegelijk met mijn bestelling de screenprotector aan te klikken.
Is deze bescherm folie echt nodig omdat er zoals gezegd extra krasvrij glas op zit? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit is een persoonlijke keuze maar ik zou het wel aanraden. Beter schade aan de screenprotector dan aan het scherm. Je weet maar nooit.. toestel kan altijd ongelukkig vallen. Daarom altijd een screenprotector van gehard glas nemen. Ik heb zelf de Whitestone Dome screenprotector, werkt met vingerafdruk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit is een persoonlijke keuze maar ik zou het wel aanraden. Beter schade aan de screenprotector dan aan het scherm. Je weet maar nooit.. toestel kan altijd ongelukkig vallen. Daarom altijd een screenprotector van gehard glas nemen. Ik heb zelf de Whitestone Dome screenprotector, werkt met vingerafdruk.
Elsy
Navigator
Opties
Oké bedankt. Ik zal er eens naar zoeken
MaUssS90
Pathfinder
Opties
Heeft die Whitestone Dome een hulp voor het plakken van deze protector? Ben echt onhandig met die dingen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja, zelfs een eigen youtube kanaal met instructie video's.

MaUssS90
Pathfinder
Opties
Top! Ja baal dat je maar 1 accessoire met 40% kunt bestellen bij pre order. Zal er eens naar kijken. Thanks
0 Likes
JessVR
Explorer
Opties
Ik had hierover ook een vraagje, de S24 heeft toch een antireflectie laag, als ik nu een 'glass' screenprotector erover heen zet ben ik toch de anti reflectie kwijt?
0 Likes
Elsy
Navigator
Opties
Eigenlijk had ik daar niet aan gedacht. Dus ik heb er een glazen protector op gezet. En dit spiegelt inderdaad erg. Misschien had ik die erbij moeten kopen samen met mijn mobiel via de samsung website
0 Likes
JessVR
Explorer
Opties
Dat is de reden waarom ik zo twijfel, toch zonde om de reflectie weer terug op te zetten. Zoals die nu is glimt die echt veel minder dan mijn S21U. Tot nu toe zie ik alleen bij Samsung een anti-reflection screenprotector maar die is best wel prijzig. Hopelijk komen er snel andere van andere merken.