Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijverbruik S24

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2024 02:29 PM)
2649 Weergaven
Gremsems
Explorer
Opties
Sinds ik de S24 Ultra in gebruik heb is het batterijverbruik schokkend slecht. Ik raak zo'n 15% per uur kwijt. 

Enig idee hoe de batterij gacalibreerd kan worden of heb ik gewoon een waardeloze batterij?

Spring naar oplossing
23 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @rozalia51,

Bedankt voor jouw bericht. Gebeurt dit ook nadat je het toestel opnieuw hebt opgestart en is de S24 ook helemaal up-to-date? Anders kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
rozalia51
First Poster
Opties

Ja, uiteraard is de S24 helemaal up to date en opnieuw daarna (eergisteren) weer opnieuw opgestart. Heb de wekker daarna niet meer gebruikt dus kan dat niet meer controleren of het daaraan ligt. 

0 Likes
vanderVen
First Poster
Opties
Hoezo zou dat met smartswitch verschil maken?Heb dezelfde issue met S24 namelijk
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @vanderVen,

Bedankt voor jouw bericht. Een bepaalde app kan e.v. hiervan de oorzaak van zijn, omdat die op de achtergrond veel stroomverbruik. Met Smart Switch gaat die app automatisch mee. Je kan het eventueel controleren bij Instellingen ---> Batterij en apparaatonderhoud ---> Batterij. Hier zie je de batterijverbruik van de actieve apps. Anders kunnen wij ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3ewEEYs

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes