Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij icoon OneUi7

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
76 Weergaven
MiVale
Journeyman
Opties
Zijn er meer mensen die moeite hebben met het nieuwe batterij icoon in OneUI7? Ik vind het zelf echt een onpraktische, afschuwelijke en onduidelijke manier om het percentage weer te geven. Ook de hele 'pill-shape' vind ik een lelijke keuze. 
Volgens mij kan je het batterij icoon helaas niet veranderen binnen de software op het moment, maar als iemand wel iets heeft gevonden om het aan te kunnen passen hoor ik het graag! Liever niet via 'third party apps'. Maar alsnog hoor ik graag de tips.
Idealiter voegt Samsung snel een optie toe om het makkelijk aan te kunnen passen. 
28 Antwoorden
marsje63
First Poster
Opties
Het icoontje van batterij percentage is slecht leesbaar zelfs met leesbril
Ook het grote icoontje tijdens het laden is erg slecht zichtbaar
0 Likes
Joker64
First Poster
Opties
Voor mij is het percentage onleesbaar
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Stuur eens een screenshot van het percentage.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw feedback hierover @marsje63,

We raden jou ook aan om een foutrapport hierover in te dienen. Jouw feedback hierover is dan intern bij ons bekend. Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mandyzwolle
Student
Opties
Ik ben het helemaal met je eens -_- Ik vind het vreemd dat je bijna alles kan instellen, behalve een batterij icoon. Dat zij maar even bepalen wat voor jou fijn is😆 en dan iets compleet nieuws kiezen. Telefoons zijn tegenwoordig duur genoeg en ik vind het ook gek dat je hier dan geen keus in hebt. Terwijl andere instellingen die je kunt aanpassen me toch vrij weinig interesseren. Maarja het zal vast wennen..🤦‍♀️ Ik heb de update een beetje laat geinstalleerd😆 vandaag. Bij games zag ik ook dat je het nu niet meer standaard kunt zien😒.
sylllynn
First Poster
Opties
Zeer onhandig de batterij status. Niet te lezen!!
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Ook jou bedankt voor jouw feedback sylllynn,

We raden dan ook om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Jouw feedback hierover is dan ook bij ons bekend. Je kan ons gerust laten weten op het lukt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_cIqLe2x
First Poster
Opties

Inderdaad wat een zooitje die update. 

Pas update ontvangen maar wat een waardeloos icoontje van batterij. Mensen met wat slechtere ogen zijn de dupe.

En dat we dat moeten melden is helemaal te gek voor woorden. Er zitten duur betaalde mensen die dit verzinnen, maar blijkbaar kijken ze alleen naar zichzelf in plaats van ff na te denken. Daarbij komt dat batterij veel eerder leeg is. Nou samsung, had eerst altijd nokia, nu eerste keer samsung maar tevreden ben ik absoluut niet. 

0 Likes
Ainir
First Poster
Opties
Mijn man en ik hebben nog steeds het probleem na het updaten . Batterij icoon is onleesbaar. Wij zijn ook niet de jongste meer! Wij vinden de oude versie beter.
0 Likes