Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wearables app werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2023 12:52 PM)
1873 Weergaven
Claudia96
Journeyman
Opties
Hi allemaal,

Kan iemand mij helpen?
Ik probeer mijn Samsung Active 2 watch te activeren op mijn s23. Echter blijft de wearables app hangen in het laad scherm nadat ik op doorgaan klik. 

Als ik het via de Samsung Galaxy Watch app op mn oude iphone probeer te installeren/koppelen gaat het vlekkenloos en duurt het proces nog geen 2 min. Op mijn samsung s23 krijg ik het niet voor elkaar.

Ik heb al een keer geprobeerd de cach en gegevens van de app te verwijderen, heel de app te verwijderen en opnieuw installeren. Maar er veranderd niets. Hij blijft steeds in hetzelfde scherm hangen.

Idem dito als ik de app selecteer vanuit het apps overzicht en klik op "nieuwe wearable registreren". Dan vind die de watch wel, maar zodra ik er op klik kom ik in het laadscherm en blijft die hangen.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet!!

Met vriendelijke groet,
Claudia
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Helaas zegt dat niet dat het aan je telefoon ligt

Probeer eens het volgende:
verwijder de app van je telefoon, start je telefoon hierna opnieuw op en installeer de app opnieuw. probeer nog niet het horloge te verbinden.

Geef dan de watch een hard reset op de volgende manier (deze is flinker dan die via de instellingen)

-Zorg dat het horloge aan is en houd de Home/Power
 -knop ingedrukt .
-Wanneer het bericht Opnieuw opstarten op het scherm verschijnt, drukt je een paar keer op de Home/Power- knop. Tot het recovery menu verschijnt.
-Gebruik de Home/Power- knop om de fabrieksherstel optie te selecteren en houd de Home/Power- toets ingedrukt om je horloge te resetten.

Hierna kun je nog eens proberen om het horloge te verbinden met je telefoon.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je het horloge volledig gereset alvorens je het probeert te verbinden met je nieuwe telefoon?

Claudia96
Journeyman
Opties
Yes. Heb ik gedaan! Helemaal terug naar fabrieksinstellingen tot ik weer kreeg "swipe naar boven om in te stellen". Hij lijkt te blijven hangen op mn telefoon en niet op het horloge zelf
0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Helaas zegt dat niet dat het aan je telefoon ligt

Probeer eens het volgende:
verwijder de app van je telefoon, start je telefoon hierna opnieuw op en installeer de app opnieuw. probeer nog niet het horloge te verbinden.

Geef dan de watch een hard reset op de volgende manier (deze is flinker dan die via de instellingen)

-Zorg dat het horloge aan is en houd de Home/Power
 -knop ingedrukt .
-Wanneer het bericht Opnieuw opstarten op het scherm verschijnt, drukt je een paar keer op de Home/Power- knop. Tot het recovery menu verschijnt.
-Gebruik de Home/Power- knop om de fabrieksherstel optie te selecteren en houd de Home/Power- toets ingedrukt om je horloge te resetten.

Hierna kun je nog eens proberen om het horloge te verbinden met je telefoon.

Claudia96
Journeyman
Opties
Ooh super. Hierdoor werd het horloge gereboot en na het opnieuw installeren van de app was het wel mogelijk deze twee te koppelen. Bedankt Moiitje voor je hulp!