Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vocht melding

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2024 05:10 PM)
457 Weergaven
Patty43
First Poster
Opties
Hoi
In de vakantie gaf mijn tel die al uren aan de lader lag ineens een vocht melding. Daar extern moeten laden en thuis usb poort vervangen. De telefoon is niet nat geweest en er zat geen vuil in de poort.

Nu geeft mijn s23 weer de vochtmelding en kan ik weer niet normaal laden. Tel is weer niet nat geweest. Wat nu
0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waar heb je de usb poort laten vervangen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patty43
First Poster
Opties
Bij een gsm shop
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Bij welke? Niet via Samsung?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit klinkt alsof de reparateur het niet goed heeft gedaan.

Als je het niet via Samsung hebt laten repareren maar via een derde partij dan is de garantie weg.

https://bit.ly/2jwV3SJ  Ik zou het alsnog via Samsung laten repareren. Hier zitten wel kosten aan verbonden.
Patty43
First Poster
Opties
Daarna heeft hij het gewoon goed gedaan. Gisteren gewoon geladen. Vanmorgen geeft hij ineens weer de melding
0 Likes
Patty43
First Poster
Opties
Bovendien is het een blokje wat losgeschroefd wordt en verder niks intern. Ik heb namelijk het oude blokje terug gekregen na de reparatie. Ik denk dat er ergens in de software een fout zit
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik weet heel goed hoe het werkt 🙂 De reparatie moet opnieuw gedaan worden, ik zou het via Samsung laten doen maar als je dat niet doet zou ik opzoek gaan naar een ervaren reparateur.
Patty43
First Poster
Opties
Dat laatste heb ik gedaan. En toen heeft hij een tijd goed geladen. Ik heb geen tijd om helemaal naar Breda te rijden voor een reparatie. En heb ook geen andere telefoon dus ophalen is geen optie
0 Likes
Patty43
First Poster
Opties
Hoe kan ik die vochtmelding uitschakelen. Want er zit geen vocht in die telefoon en de usb poort is ook niet vuil
0 Likes