Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nummers blokkeren werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2024 06:33 AM)
372 Weergaven
mariannevr
First Poster
Opties
Ik wordt al langere tijd gebeld door onbekende nummers, soms ook buitenlandse, met telefoon oplichting. 
Ik heb echter net een nieuwe s23 gekocht. En wil via de knop telefoon/instellingen/ aanvullende services/ oproepen blokkeren. 
Echter alle opties die daar staan kan ik niet aanzetten. Ik krijg dan de melding " kan gegevens niet lezen, geweigerd".

Waar komt dit door? Ik zou graag actief alle buitenlandse nummers willen blokkeren. En niet pas achteraf als ik al gebeld ben. 

Wie weet hoe dit op te lossen?
0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Post eens een screenshot van de foutmelding.

Telefoon app al gereset via instellingen > apps > telefoon > opslag > gegevens wissen?

Je zou bij oproep blokkeren enkel de landcode hoeven blokkeren van de nummer die spam geven. Bijvoorbeeld ik heb +44 geblokkeerd staan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
mariannevr
First Poster
Opties
Hallo Patrick.
Ik heb de gegevens opslag bij de telefoon app gewist.
Maakt helaas geen verschil bij de foutmelding.
Zie screenshot. Bij alle opties die daar staan kan ik niets aan zetten, want dan krijg ik de melding zoals op screenshot.1725447712098_1725447712092_0.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_knKv0Z5,

Bedankt voor jouw bericht. Je kan ook een contact aanmaken met het netnummer van dat land, om daarna het te blokkeren. Hierdoor zou het nummer van dat land jou niet meer kunnen bereiken. Verder kan je een bepaald nummer blokkeren door het te selecteren in jouw Telefoon-app door te klikken op de 3 puntjes rechts boven, klik op Instellingen ---> Nummers blokkeren. Hier kan je o.a. telefoonnumers toevoegen aan de blokkade lijst en oproepen van onbekende nummers laten blokkeren.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
BasBoos
Pathfinder
Opties
Beste is een blocker te installeren. Werkt prima.
0 Likes