Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verwijderde foto's blijven terugkeren in galerij

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2024 01:37 PM)
1793 Weergaven
anouarbc
First Poster
Opties
Oude verwijderde fotos blijven constant terugkeren in mijn galerij. De ene keer bij het album 'recent', dan weer 'whatsapp images' en afgelopen keer zelfs bij 'schermafbeeldingen'

Ik heb externe programma's zoals onedrive en dropbox al nagelopen en leeggehaald, maar tevergeefs. Diverse fotos blijven toch nog terugkeren in mijn galerij.

0 Likes
6 Antwoorden
skeebs
Voyager
Opties
bij mij ook vaak dat ik ze 2 keer zegmaar moet verwijderen. maar dat komt omdat het gesynchroniseerd is neem ik aan want alleen de cloud versie erna is nog aanwezig in de gallerij. ik weet niet zo goed of dit hoort of ik dit uit kan zetten ook..
Glanzende balletjes
Journeyman
Opties

dan moet je sync uitzetten in je cloud

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @anouarbc,

Bedankt voor jouw bericht. Hebben de 2 bovenstaande tips geholpen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
LillyMarijeRb
Navigator
Opties
En ik per ongeluk wat verwijderd en overal weg.
0 Likes
Members_eCzNoQj
First Poster
Opties

Hier heb ik constant last van. Hoe kun je dit uitzetten?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_eCzNoQj,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit  ook gebeurt na het herstarten van jouw toestel en alles up-to-date is raden we om te controleren of je niet ben gesynchroniseerd met een app zoals bijv. Google Foto's.  

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes