Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Venstertje Smart View Cover

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2024 08:48 PM)
247 Weergaven
NanneTwan
Explorer
Opties
Beste lezer,

Heb een S 23 ultra met originele smart view wallet cover, met venstertje. 
Bij inkomende berichten hoor je een geluidje en bij bijv instagram zie je dit kort in het venstertje maar bij de meeste alleen een geluidje met kort daarop de oranje stip ( kan die stip ook een andere kleur geven)
Mijn vraag, waarom bij de 1 een kort plaatje en de ander alleen een geluidje?

Twan
0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @NanneTwan ,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je gekeken bij de App-meldingen? Zo nee, gan naar Instellingen ---> Meldingen ---> App-meldingen ---> Controleer wat er is toegestaan bij elke App.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
NanneTwan
Explorer
Opties
Hallo Ajay,
Dank voor de reactie.
Dat heb ik gedaan en gecontroleerd, Meerdere keren. Maar het wordt weergegeven zoals ik heb omschreven.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie @NanneTwan ,

Het zou kunnen dat niet elke App 100 procent voor de smartcover zijn geprogrammeerd. Dit is namelijk ook deels afhankelijk van de App makers. Je kan ook via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
NanneTwan
Explorer
Opties
Dank, ga ik doen.