Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map pincode werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2023 06:54 PM)
628 Weergaven
Jorre40
First Poster
Opties
Sinds mijn laatste update gisteren, krijg ik mijn veilige map niet meer open, ik heb mijn pincode gebruik zoals gewoonlijk maar geef fout aan. Dat dit niet de juiste is, ik zit nu al aan 4h wachttijd. In mijn veilige zitten mijn vakantie en foto die heel speciaal voor mij zijn.

0 Likes
14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jorre40, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je intussen nog gelukt om je Veilige Map te ontgrendelen? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jorre40
First Poster
Opties
Nee, zit ondertussen aan 8h wachttijd pffff
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je naast de pinvergrendeling ook een andere ontgrendelmethode ingesteld? En heb je voor de Veilige Map een andere pincode ingesteld dan voor de toestelvergrendeling zelf?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Jorre40
First Poster
Opties
Nee geen andere mogelijkheden, ik weet niet wat er precies gebeurd is. Heb de combinatie gedaan wat ik altijd gebruikt, ik durf niet meer te proberen omdat hij steeds verder op loopt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je de optie hebt ingeschakeld om de ontgrendeling te resetten via je Samsung account, krijg je de melding te zijn: Patroon vergeten. 

Misschien een overbodige vraag, maar heb je je telefoon ook al eens opgestart in de Veilige Modus? Houd de knop uitschakelen even vast op je scherm tot je de optie ziet voor Veilige Stand.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Jorre40
First Poster
Opties
Geprobeerd, 1 van mijn 2 pincodes gebruik, weer niet goed, krijg de optie verwijderen maar dan ben ik alles kwijt😔😔😔, dus dat wil ik niet. Ik moet ondertussen 24h wachten
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je de optie niet ingesteld hebt om dit te resetten met je Samsung-account zal de enige optie zijn om de juiste inlog in te geven. Dit is een andere dan de toegangscode van je telefoon zelf. Wij hebben niet de optie om dit op afstand te kunnen ontgrendelen of resetten. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Jorre40
First Poster
Opties
Dus met andere woorden, ik kom er niet meer in? Ik weet ook niet als ik deze heb ingesteld via mijn samsung account, ik heb een Samsung account. Hoe kan ik dit resetten via mijn samsung account?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je dit hebt ingesteld krijg je na het invoeren van een verkeerd wachtwoord/patroon/code de optie om dit te resetten via je Samsung Account. 

Screenshot_20230908_135219_Settings.jpg

Groeten,

Martijn

0 Likes