Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoongesprek onderbroken of in wachtstand bij binnenkomende e-mail

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2024 05:11 PM)
339 Weergaven
JackNL
Apprentice
Opties

ik heb al enige tijd het volgende probleem op mijn Samsung Galaxy S23.
Eerst had ik mijn bedrijfsmail in de Email app van Samsung staan (rode app met witte envelopje). Kwam er tijdens een telefoongesprek een e-mail binnen, werd het gesprek meteen  afgebroken (de andere kant hoorde meteen een kiestoon). Zeer hinderlijk uiteraard.
Ik heb mijn bedrijfsemail nu in de MS Outlook staan (Samsung mail leeggehaald), en nu wordt het gesprek in de wachtstand gezet. Iets beter maar nog niet goed. Nooit eerder ervaren, niet op deze telefoon, als mijn vorige S10E of S9 maar ook niet eerste 1-2 maanden S23.
Ik heb 1 simkaart, provider Vodafone.
Wat kan hiervoor de oplossing zijn? Telefoongesprek mag niet zo onderbroken worden.
Ik heb al netwerk reset gedaan, opnieuw gestart. Wil bij voorkeur geen total reset van telefoon, alleen als men hoge zekerheid heeft dat dit zou werken (dan moet er een plausibele verklaring zijn).

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_pGJk3l3 ,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel toestel geheel up-to-date? Zo ja, gebeurt dit wanneer je met Wi-Fi bent verbonden, met Data (netwerk) of allebei?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JackNL
Apprentice
Opties
Hi, mijn toestel is up-to-date. In ieder geval wanneer ik met het netwerk ben verbonden. Denk alle twee, maar zal dat eens controleren. Kan 1 of 2 dagen duren.
Groet, Jack
JackNL
Apprentice
Opties
Hi, heb nog eens netwerk reset gedaan plus alle verbindingen. Ook updates bekeken. Lijkt nu opgelost te zijn. Heb getest met collega. Nog even komende tijd zien. Maar zou fijn zijn want lastig als je midden in (klant)gesprekken wordt afgebroken.
Groet, Jack