Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sticker van barcode

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2023 07:37 AM)
248 Weergaven
Jacco23
Apprentice
Opties

Ik heb een S23 gekocht bij T-mobile, maar de medewerker had me niet op de hoogte gebracht van de Samsung Harman Kardon actie. Dit zag ik later pas in een reclamespot van Samsung. Nu heb ik met mijn stomme kop de barcode sticker van het doosje gescheurd om de verpakking te openen. Ik heb de aankoopbon waar het imei nummer op staat vermeld. Alleen de aankoopbon is niet voldoende volgens de website. Is er een andere manier om toch nog gebruik te maken van de actie ?

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jacco23, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet heel handig. Om deel te kunnen nemen aan de promotie dien je te voldoen aan de vooraarden die hiervoor gelden, één hiervan is dat wij een leesbare foto willen ontvangen van de EAN-code welke op de zijkant van het doosje zit. Heb je hier een foto van? 

Via onze website kan je je registreren voor deze promotie en nadat je alles hebt ingediend ontvang je ook een deelname bevestiging, mijn collega's jouw aanvraag gaan beoordelen en via de e-mail krijg je hier dan ook bericht van. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jacco23
Apprentice
Opties

Hoi Martijn,

Hier heb ik dus geen foto van. Ik heb de sticker eraf gepeuterd om de doos te openen.

Gr. Jacco

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is helemaal niet nodig om deze sticker eraf te halen om het doosje te openen 😇 Wij kunnen hier helaas ook geen uitzondering voor maken. Om deel te kunnen nemen aan de promotie dien je een foto van de EAN code in te dienen. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes