Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm na een week beschadigd

(Onderwerp aangemaakt op: 04-11-2023 08:27 PM)
416 Weergaven
gocus
First Poster
Opties
Ik wil je vertellen dat ik een week geleden een s23 ultra heb gekocht, en ik ben volledig teleurgesteld over het scherm. Het is ongelooflijk dat, hoe voorzichtig ik er ook mee ben geweest, er zoveel en zo gemakkelijk krassen op zijn gekomen, het is een complete teleurstelling, het was met niets bekrast
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @gocus, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van jouw nieuwe telefoon beschadigd is. Voor de Samsung S23 Ultra hebben wij ook originele screenprotectors om het scherm te voorzien van een extra beschermlaag 😇 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3Hyxxw3

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @vincent007,

Bedankt voor jouw bericht en het is zuur om te lezen dat er snel een kras op jouw scherm is gekomen. Dit valt toch onder stukje eigen verantwoordelijkheid maar ik hoop wel dat jouw verkoper nog iets voor je kan doen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @gocus, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van jouw nieuwe telefoon beschadigd is. Voor de Samsung S23 Ultra hebben wij ook originele screenprotectors om het scherm te voorzien van een extra beschermlaag 😇 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3Hyxxw3

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
René1963
First Poster
Opties
Dat had ik ook en ik ben best zuinig op me telefoon
0 Likes
waltsteg
Apprentice
Opties

Zelfde probleem. Al vele samsungs achter de kiezen, steeds probleemloes, , maar de S23 Ultra has al héél snel krassen op scherm.  Kwaliteit lijkt me hier fors ondermaats, Samsung niet waardig

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @waltsteg,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb zelf ook een S23 en ik heb een hoes erbij genomen waarvan de rand redelijk stuk hoger uitsteekt ten opzichte van mijn scherm. Dit heeft bij mij veel gebruikersschade voorkomen en het is nog krasvrij. Ik ben iemand die het het toestel in mijn broekzak bewaard met andere spullen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
vincent007
Journeyman
Opties
Ik heb precies hetzelfde met de gewone S23. Er zit na een week al een kras in terwijl ik ultra zuinig ben op mijn spullen, gorilla glass mijn reet. En dan een reactie krijgen, moet je maar een screen protector nemen, nee samsung je moet fatsoenlijke telefoons maken. Ik ga mijn beklag doen waar ik de telefoon heb gekocht. Waardeloos.
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @vincent007,

Bedankt voor jouw bericht en het is zuur om te lezen dat er snel een kras op jouw scherm is gekomen. Dit valt toch onder stukje eigen verantwoordelijkheid maar ik hoop wel dat jouw verkoper nog iets voor je kan doen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
waltsteg
Apprentice
Opties

ik sluit me hier volledig bij aan.  Makkelijk reactie 'neem een screen protector' .  Duh ...   Makkelijker is nog : 'laat je toestel in de doos'.  Na zoveel jaren Samsung, steeds bij zelfde soort gebruik en zorgzaamheid, valt het echt op dat kwaliteit van het huidige gorilla-glas gewoonweg te wensen overlaat.  Voordien nooit enig krasje gehad gedurende > 10 jaar.   Voor die prijs verwacht ik echt dat ie minstens tegen een klein stootje kan, vanwaar dat ook komt.  Dit is dus mijn laatste samsung  

vincent007
Journeyman
Opties
Joh wat een waardeloze reactie vanuit samsung, verschuilen achter verantwoording van de gebruiker terwijl er meerdere klachten zijn over het krasgevoelige scherm. De verkoper geeft aan dat samsung moet bepalen of het gebruikersschade is of wat anders, waarbij er wordt vermeld dat schem krassen niet onder garantie valt. Terwijl een scherm van klote kwaliteit onder een gebrekkig product geschaard kan worden. Ik hoop echt dat elke lezer op dit forum de nalatigheid van Samsung kan lezen.
waltsteg
Apprentice
Opties

Ik gebruik steds de Spigen Covers.  Ik denk dat we het erover eens zijn dat deze van een serieuze kwaliteit zijn ? Zo'n rand heeft trouwens nul impact op krassen in het midden

0 Likes