Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Health data weg

(Onderwerp aangemaakt op: 21-12-2023 10:08 AM)
409 Weergaven
AsalAsali
Student
Opties
Ik heb een nieuwe telefoon (s23+) en heb alles moeten overzetten via een backup want het scherm op mijn oude tel (a52s) was kapot (reageert wel maar zag niets). Nu is bijna alles goed gegaan behalve de Samsung Health data en de microsoft authenticator. Ik wil mijn Samsung Health data heel graag terug en authenticator van mijn oude tel verwijderen maar het lukt me niet. 
0 Likes
6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Om oude gegevens op uw nieuwe telefoon in Samsung Health te laten verschijnen, moet synchronisatie op beide telefoons zijn ingeschakeld. Is dit gedaan?

Microsoft Authenticator heeft ook een optie om een ​​back-up van gegevens te maken naar een Mucrosoft-account. Is dit op je oude telefoon gedaan? Vervolgens kunt u met hetzelfde account inloggen op de nieuwe telefoon om de gegevens te synchroniseren. Anders is de enige optie om het opnieuw in te stellen.

0 Likes
AsalAsali
Student
Opties
Hoi! Dank je wel. Ik ga ervan uit dat de synchronisatie van de Health app aan stond op mijn oude tel. Ik heb inmiddels meerdere malen een backup hersteld maar ik krijg alles terug behalve dat. Echt heel jammer. De authenticator app heb ik misschien niet op synchroniseren gehad. Maar alsnog wil ik het verwijderd hebben van mijn oude tel want de 2FA meldingen worden nog naar de oude tel gestuurd. Die kan ik omzeilen door de bevestiging steeds als sms te sturen dus behalve irritant is het niet erg. Maar de samsung health is jaren aan data weg!
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Het zou jammer zijn als de gegevens niet kunnen worden gesynchroniseerd. Verwijder de synchronisatie op de nieuwe telefoon en schakel deze opnieuw in. Klik vervolgens op Nu synchroniseren. Als het nog steeds niet werkt, weet ik niet zeker hoe de gegevens anders moet ophalen.
0 Likes
AsalAsali
Student
Opties
Dat is gek! Ik zie dat er veel wel overgenomen is zoals stappen, badges, stress etc. Maar cyclus voor vrouwen niet. Dat kan je toch niet apart synchroniseren? Hoe kan alleen dat (en voor mij het belangrijkste) niet overgezet zijn?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Nu snap ik het. De gezondheidsgegevens over de menstruatiecyclus worden niet meer gesynchroniseerd. Maar met Smart Switch had het moeten worden overgedragen.

1703152060496.jpg
AsalAsali
Student
Opties
Oh nee.. Wat een pech. Dat verklaart wel een hoop. Voor smart switch moet je bevestigen op je oude telefoon en dat scherm is zwart. Dus ik zie niet waar ik op moet drukken. Echt balen maar ik weet nu in ieder geval waar het aan ligt. Dank je wel!
0 Likes