Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy s23 Ultra loopt vast na update van 6.0 naar 6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2024 11:07 AM)
802 Weergaven
Peter Van Campenhout
First Poster
Opties

Samsung Galaxy s23 Ultra loopt vast na update van 6.0 naar 6.1, ik krijg zwart scherm, mijn telefoon doet helemaal niets meer, start zelf niet meer op! Wat kan ik doen?

0 Likes
7 Antwoorden
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Probeer een soft reset, dit behoud je gegevens en je zult niks verliezen maar dit reset de hardware van je telefoon, dit kun je doen door 10 tot 15 seconden lang de aan/uit-knop samen met de volume omlaag knop ingedrukt te hoeden
0 Likes
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Wat ook kan werken is je telefoon in veilige modus opstarten
0 Likes
Peter Van Campenhout
First Poster
Opties

Beste, dit lukt ook niet, mijn scherm blijft zwart, mijn telefoon start zelf niet op!

0 Likes
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
0 Likes
Peter Van Campenhout
First Poster
Opties

Ik heb mijn telefoon nodig, wie gaat deze schade betalen aan mijn telefoon door deze update, hopelijk valt dit onder garantie?

0 Likes
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
Dit zou onder garantie moeten vallen als je garantie langer dan een jaar is, maar het kan zijn dat je je telefoon moet omruilen, wat je kunt doen op samsung.com en de telefoon naar keus kunt kopen met inruil korting
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo, @Peter Van Campenhout,

Bedankt voor jouw bericht. Wat bij meeste mensen helpt is om via de recovery menu de cache te legen. Houd de knoppen Volume Up, Power, en Home/Bixby ingedrukt tot dat je het Android logo ziet. Wanneerhet scherm zwart blijft raden we aan om het aan te melden bij een van onze Service centers. Zie onderstaande link voor het aanmelden.

https://bit.ly/2CKz9mr

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes