Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung galaxy s23 Ultra loopt vast na update van 6.0 naar 6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2024 04:12 PM)
1441 Weergaven
Members_Ykz94eI
Journeyman
Opties

Mijn samsung galaxy s23 ultra loopt vast na de update naar 6.1 van 6.0

hij geeft aan welkom bij one ui 6.1 dan klik ik op verkennen

geavanceerde intelligentie dan scroll ik naar beneden en klik ik op volgende.

nu heb ik zwart scherm en kan ik niks meer...

alleen kan ik de telefoon opnieuw opstarten maar ik blijf hetzelfde probleem houden en kan mijn telefoon dus niet meer gebruiken op dit moment....

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_Ykz94eI
Journeyman
Opties

bedankt voor de snelle reactie!

ik heb dit geprobeerd maar dit werkte niet helaas.

ik heb vervolgens de telefoon in veilige modus opgestart. en hierna kon ik wel alles verder doorklikken.

vervolgens opnieuw opgestart in normale modus en alles is opgelost .

alsnog bedankt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Hmz_elk
Apprentice
Opties
Wellicht helpt het om de Cache gegevens te verwijderen. Dit kun je doen door je telefoon uit te schakelen en aan te sluiten op de oplader, die steek je in een pc of laptop die aan staat en is ontgrendeld. Vervolgens krijg je een oplaad icoontje te zien en wacht je tot je het getal van de batterijpercentage ziet. Hierna moet je dan de bovenste volume knop (+ knop) & aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden voor een aantal seconden (4-5). Vervolgens kom je in een programma met allerlei opties. Met de onderste volume knop (-) tik je dan tot je "wipe cache partition" ziet, dan klik je hierop met de aan/uit knop en kom je in een nieuw menu. Vervolgens kun je met je volume knoppen switchen tussen yes en no. Je switch naar yes en klikt nog eens op de aan en uit knop. Nu wordt je cache geheugen gewist. Vervolgens ga je terug en sluit je af met opnieuw opstarten. Letop dat alles daar in het Engels staat.
Oplossing
Members_Ykz94eI
Journeyman
Opties

bedankt voor de snelle reactie!

ik heb dit geprobeerd maar dit werkte niet helaas.

ik heb vervolgens de telefoon in veilige modus opgestart. en hierna kon ik wel alles verder doorklikken.

vervolgens opnieuw opgestart in normale modus en alles is opgelost .

alsnog bedankt!

Hmz_elk
Apprentice
Opties
Graag gedaan, goed om te horen dat je een werkende oplossing hebt kunnen vinden!
moppie56
First Poster
Opties
Krijg jij ook alleen oranje licht bij WhatsApp, bellen berichten enz ....
0 Likes
Members_YhSxlYx
First Poster
Opties

Hier ook een zwart scherm na update.

Cachet verwijderen heb ik gedaan maar geen verschil. Opstarten in veilige modus lukt niet.

Is er misschien een andere oplossing?

Bedankt

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_YhSxlYx,

Bedankt voor jouw bericht. Dan raden we een fabrieksherstel aan na het maken van een back-up. Zie onderstaande link voor de instructies. Laat weten of het werkt.

https://bit.ly/3gqtZNy

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes