Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 Ultra update ANGST

(Onderwerp aangemaakt op: 05-04-2023 12:02 PM)
474 Weergaven
Opties

Hallo!

ik krijg de melding dat een nieuwe software update beschibaar is voor mijn 23u.

Aleen ben ik aan het aarzelen of ik wel of niet moet updaten, voor het feit dat ik in het verleden door een update mijn oude Note 4 onbruikbaar is gemaakt. Door boot loops en freezing problemen deed mijn tel het niet meer.

Sinds dat was mijn vertrouw in updates helemaal weg.

Ook omdat het was een bekende probleem wereldwijd.

Wat ik vooral vrees, is dat misschien door een bug in de nieuwe update de accu duur zal verminderen en dat wil ik absoluut niet hebben!

wat kan ik doen? heeft iemand suggesties?

BVD

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Opties
Wacht nog een paar dagen / weken dan ga ik het wagen 🤞

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

De note 4 is inmiddels wel een heel oud beestje en alle techniek is natuurlijk sindsdien een hoop verbeterd. 

Het gaat om een beveiligingsupdate inclusief camera updates. Waarbij ik niets anders kan zeggen dan altijd doen met oog op de veiligheid. 
Hiernaast kun je er een gewoonte van maken om voor elke update een back up te maken. Vaak raak je alles kwijt als je telefoon stuk gaat door bijvoorbeeld een val. Ben je hier mocht het ooit voorkomen ook maar mooi op voorbereid. 

Wat betreft de bugs kun je er voor kiezen om bijvoorbeeld 2 weken te wachten met het updaten. Vaak zijn de eventuele bugs dan al lang naar voren gekomen en kun je kijken of het wel meteen doet of wacht op de volgende update.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als S23U eigenaar kan ik je vertellen dat de laatste update de camera enorm verbeterd. Ik kan geen minpunten vinden aan deze geweldige update. Door niet te updaten mis je enorm veel plezier😁 Dus snel updaten😉
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sahri
Helping Hand
Opties
De note 4 was een Exynos en de s23 Ultra een Snapdragon. Niet te vergelijken die twee en Samsung is een stuk beter geworden in de loop der jaren -met name op het vlak van updates- dus je kan die update gewoon installeren.
Opties
Ja ik begrijp het, nadat de Note 4 was overleden, had ik een note 9 gekocht, die doet het nog steeds prima, maar na bijna 4 en een half jaar dacht weer om te upgraden en heb nu een s23u aangeschaft
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goede aankoop! Beste telefoon op de hele planeet😁 Je kan erop vertrouwen dat de updates enkel voor verbeteringen zorgen😁
Oplossing
Opties
Wacht nog een paar dagen / weken dan ga ik het wagen 🤞
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat kan, maar dat zal niks veranderen. Of je het vandaag doet of over 3 weken de update blijft hetzelfde. De update voert grote verbeteringen door in de camera. Je kunt de update gewoon veilig installeren.
Opties
Ok, en hoe zit het me de batterijduur? Zie je verbetering?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Misschien een klein beetje. Maar de batterij was al fantastisch😉

Als je batterijduur belangrijk vind kijk dan ook eens naar mijn batterijtopic😁

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...