Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 5G icoon zichtbaar op elk netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2023 11:35 AM)
317 Weergaven
MARC 1
Journeyman
Opties

Enig zoekwerk  gedaan en blijkbaar is het probleem over heel de wereld klagen S23 gebruiker en op alle drie de types  komt 5G icoon en valt dadelijk terug op 4G

Wat kunnen jullie daar aan doen

Het vlaggenschip  mist iets  5G!!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @MARC 1 , dat ligt niet aan de Samsungs maar aan het netwerk. Nergens in NL is er nog een ECHT 5G netwerk!Dus het vlaggenschip mist niks! 

https://www.dutchcowboys.nl/mobile/we-wachten-nog-steeds-op-het-echte-5g

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @MARC 1 , dat ligt niet aan de Samsungs maar aan het netwerk. Nergens in NL is er nog een ECHT 5G netwerk!Dus het vlaggenschip mist niks! 

https://www.dutchcowboys.nl/mobile/we-wachten-nog-steeds-op-het-echte-5g

0 Likes
MARC 1
Journeyman
Opties
  • het gaat om het 5G netwerk van proximus in Belgie  waar de 3700 mhz effectief in gebruik is  in de 5G band , dat  heb ik uitvoerig met mijn provider besproken  , en samen, getest , als ik de simkaart steek in men Note 20   heb ik dadelijk 5G 3700. we hebben opzoek werk gedaan  en  je vind in forums overal mensen die klagen dat ze geen 5G hebben op al types van de S23  van de USA en candada, Frankrijk ,Duitsland .3500a.jpg
0 Likes
MARC 1
Journeyman
Opties

Zie hier de 3700 mhz 5G  op mijn note20

0 Likes
MARC 1
Journeyman
Opties

3500a.jpg

0 Likes
MARC 1
Journeyman
Opties

mijn Samsung Note 20 proximus  5G SNA  3700 mhz. mijn provider bied dat aan sinds einde Oktober  proximus in Belgie op de S23  krijg  ik dat niet  alleen 4G  1800

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Oke top, maar dat heb je in een ander topic ook al gezegd. Dus lijkt me niet nodig om er dan een aparte topic voor aan te maken. Heb je al een foutrapport ingestuurd? Ik zou dat even doen met al je bevindingen en screenshots erin! 

MARC 1
Journeyman
Opties

ja fout rapport gezonden