Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet alle foto's worden opgeslagen in de galerij

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2024 12:36 PM)
2887 Weergaven
Riekip
Journeyman
Opties

Sinds enkel weken slaat mijn Galaxy S23 niet alle foto's die ik maak op in de galerij. Ik kan de gemaakte foto's wel dezelfde dag versturen via bijvoorbeeld WhatsApp en opslaan in Polarsteps maar ze zijn daarna niet meer zichtbaar in de galerij in de map 'camera' (wel in WhatsApp). De foto's staan niet in de prullenbak. Ze zijn onvindbaar op de telefoon en/of in One Drive of Google Drive. Als ik 10 foto's op een dag maak kan het zijn dat de helft niet terug te vinden is.
Het is me helaas overkomen tijdens een hele bijzondere reis.

Ik heb 256 GB opslag die nog lang niet vol is en heb alleen interne opslag. 

Hoe kan ik dit oplossen?

#S23

5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Riekip,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en kan je de berichten in 1 van de mappen van Mijn bestanden? Heb je e.v. ook geprobeerd jouw toestel opnieuw op te starten? Is het misschien mogelijk dat je de fotobestand in zijn geheel hebt verplaatst naar Polarsteps in plaats het te kopiëren? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Riekip
Journeyman
Opties

Dank voor je reactie Ajay. Mijn toestel is up to date en ik start het regelmatig opnieuw op. Je kunt in Polarsteps foto's plaatsen die op je telefoon staan maar je verplaatst ze niet. 
Bij nader inzien kan ik er nog wel een aantal terugvinden in 'Google Foto's' maar niet allemaal.

Ik sla nu elke dag de gemaakte foto's actief op in mijn bestanden op mijn PC (en dus ook in Microsoft OneDrive) zodat ze niet verloren kunnen gaan maar ik hoop dat er een oplossing voor is.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Riekip,

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_G6tRmiK
First Poster
Opties

Bij mij worden fotos wel opgeslagen maar ik kan ze niet versturen via galerij.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_G6tRmiK,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date en krijg je nog een bepaalde foutmelding te zien?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes