op 21-02-2024 05:06 PM
Op een verre reis waarbij we veel dieren hebben gefotografeerd, heb ik gebruik gemaakt van de bewegingsfoto mogelijkheid. Ik dacht dat je deze achteraf zou kunnen splitsen en de mooiste foto eruit zou kunnen halen.
Maar helaas blijkt het tot nu toe niet mogelijk te zijn om die foto's weer in afzonderlijke foto's te splitsen. Dat zou toch met software redelijk makkelijk te ondersteunen moeten zijn - bij een Apple iPhone kan het immers ook.
Weet iemand voor mij een makkelijke oplossing hiervoor, want om al die bewegingsfoto's precies op het juiste moment te stoppen op mijn telefoon is niet doenlijk. Het liefst bewerk ik de foto's op mijn Windows computer achter een groot scherm waarbij meer detail te zien is.
En ik weet hoe je de bewegingsfoto aan en uit moet zetten - ik heb juist heel bewust gebruik gemaakt van deze optie.
op 21-02-2024 06:00 PM
In Samsung Gallery is het mogelijk het videogedeelte te exporteren en vervolgens de video te bewerken - verkort deze aan één of beide zijden of maak een screenshot van een van de frames.
In de Google Foto's-app biedt de bewerkingsoptie een optie om frames te exporteren.
Ik weet niet zeker hoe dit op een computer kan worden gedaan.
21-02-2024 08:53 PM - bewerkt 21-02-2024 08:55 PM
op 22-02-2024 03:44 PM
Hallo @Members_ZbNwIUc,
Bedankt voor jouw bericht. Hebben de bovenstaande tips geholpen?
Met groet,
Ajay
op 05-01-2025 02:18 PM