Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bewegingsfoto splitsen in afzonderlijke foto's

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2024 05:06 PM)
2005 Weergaven
Members_ZbNwIUc
First Poster
Opties

Op een verre reis waarbij we veel dieren hebben gefotografeerd, heb ik gebruik gemaakt van de bewegingsfoto mogelijkheid. Ik dacht dat je deze achteraf zou kunnen splitsen en de mooiste foto eruit zou kunnen halen. 

Maar helaas blijkt het tot nu toe niet mogelijk te zijn om die foto's weer in afzonderlijke foto's te splitsen. Dat zou toch met software redelijk makkelijk te ondersteunen moeten zijn - bij een Apple iPhone kan het immers ook.

Weet iemand voor mij een makkelijke oplossing hiervoor, want om al die bewegingsfoto's precies op het juiste moment te stoppen op mijn telefoon is niet doenlijk. Het liefst bewerk ik de foto's op mijn Windows computer achter een groot scherm waarbij meer detail te zien is.

En ik weet hoe je de bewegingsfoto aan en uit moet zetten - ik heb juist heel bewust gebruik gemaakt van deze optie.

4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

In Samsung Gallery is het mogelijk het videogedeelte te exporteren en vervolgens de video te bewerken - verkort deze aan één of beide zijden of maak een screenshot van een van de frames.

In de Google Foto's-app biedt de bewerkingsoptie een optie om frames te exporteren.

Ik weet niet zeker hoe dit op een computer kan worden gedaan.

mollie319
Big Cheese
Opties
Als je Google Foto's gebruikt (op je smartphone) kun je een bewegingsfoto bewerken en met 1 tik een frame opslaan.

Dit kan ook via de Samsung Galerij app, maar dat is iets omslachtiger.

Beiden is op je smartphone. Voor Windows zou ik het zo niet durven zeggen.1708545013629_1708545013616_0.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_ZbNwIUc,

Bedankt voor jouw bericht. Hebben de bovenstaande tips geholpen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Sambalala
First Poster
Opties
Mij wel 😊
0 Likes