Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

mobiel betalen met ING lukt niet meer met de S23

(Onderwerp aangemaakt op: 02-09-2023 06:32 PM)
5903 Weergaven
Alice73
Apprentice
Opties

Ik heb net een S23. ING app werkt. NFC ook. Maar contactloos betalen met de telefoon lukt niet meer. Toestel trilt, betaling geweigerd en op mijn scherm verschijnt een melding dat ik google Wallet moet gebruiken. Dat kan niet omdat ING dat nog niet faciliteert. Met Apple Pay wel maar met Android dus niet. Hebben meerderde mensen hier last van?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
janger12
Student
Opties
Kijk eens bij Instellingen, Verbindingen, NFC en contactloze betalingen, en dan nogmaals Contactloze betalingen. Staat daar toevallig Google Pay aangeklikt in plaats van Mobiel Betalen? Zo ja, even Mobiel Betalen selecteren en het probleem is opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Spookskie
Student
Opties

Ik ben er inmiddels achter hoe het nu zit en het is me gelukt het op te lossen. Mede door de tips hier!

Groetjes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Oplossing
janger12
Student
Opties
Kijk eens bij Instellingen, Verbindingen, NFC en contactloze betalingen, en dan nogmaals Contactloze betalingen. Staat daar toevallig Google Pay aangeklikt in plaats van Mobiel Betalen? Zo ja, even Mobiel Betalen selecteren en het probleem is opgelost.
Alice73
Apprentice
Opties

Inderdaad! Ik heb ING mobiel betalen aangeklikt en het meteen uitgetest. Hij werkt nu. Bedankt!

bobmarlon
First Poster
Opties
Held!
0 Likes
Spookskie
Student
Opties

En wat als je alleen de optie Google pay hebt? 

Ik heb een Galaxy A54 en heb de eerste paar keer gewoon met ING kunnen betalen, maar ineens moet ik die stomme Wallet downloaden.🤯

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Spookskie,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook in de ING App gekeken wat de mogelijkheden zijn?

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Spookskie
Student
Opties

Ik ben er inmiddels achter hoe het nu zit en het is me gelukt het op te lossen. Mede door de tips hier!

Groetjes

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen @Spookskie,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S23.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
blubbbbbbbbb
First Poster
Opties
Ik had dit ook. Was inmiddels al zover om bij nfc te kijken. Maar nu laat ie mn betaalpas niet zien. Terwijl deze in de app vab Ing wel staat
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @blubbbbbbbbb, welkom op de Community en bedankt voor jouw bericht.

Wat krijg je precies te zien als je met jouw toestel wilt betalen? Lukt het inmiddels wel? Is dit ontstaan na een update?

Groetjes,

Daphne

0 Likes