Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Laadpoort detecteert vocht

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2023 08:41 AM)
1438 Weergaven
dbuijsen79
Apprentice
Opties
Afgelopen week heeft mijn telefoon tijdens het opladen vocht gedetecteerd terwijl er totaal geen sprake was van vocht. Ook geen vuil. Het probleem lijkt zich voor te doen als ik mijn telefoon aansluit op de kabel in de audio. Deze is verbonden met mijn autoradio voor Android Auto. Ik heb een nieuwe kabel gekocht, maar hierbij gebeurde het ook. Mijn vriendin heeft een S10 die totaal geen problemen heeft. Beetje jammer met een telefoon van 1000 euro. Oplossing?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @dbuijsen79, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de USB-poort ook al eens voorzichtig schoongemaakt? Wellicht dat een beetje vuil deze melding geeft. Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je auto ontvochtigen? Toestel zelf ook even een aantal uur in een bak met rijst leggen voor de zekerheid. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
dbuijsen79
Apprentice
Opties
Dat is het echt niet.. hij deed het gisteren ook ineens binnen bij gewone oplader.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @dbuijsen79, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de USB-poort ook al eens voorzichtig schoongemaakt? Wellicht dat een beetje vuil deze melding geeft. Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
dbuijsen79
Apprentice
Opties
Dank voor je reactie. Inmiddels een afspraak gemaakt bij een service center!
Alleskits
First Poster
Opties
Helaas hier dezelfde melding bij mijn Samsung S23 ultra (anderhalve maand oud) Geen vocht of iets dergelijks maar opladen kan niet meer. En nu??
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Alleskits,

Het kan zijn dat er vuil in de poort zit wat je niet kan zien. Dit kan o.a. ook leiden dat de vochtsensor wordt geactiveerd. Zie onderstaande link voor de schoonmaakinstructies. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3vuftAY.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes