Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Icoontje e-Sim aanpassen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2023 07:24 AM)
428 Weergaven
svdw1
Explorer
Opties
Goedemorgen,

Als ik de pincode van de simkaart op het lock screen invul, staat daar het icoontje voor (e-)Sim2 bij. Terwijl dit toch echt de 1e en enige geïnstalleerde is. Ook in de instellingen staat het icoontje (e-)Sim1 geselecteerd. Toch laat hij nummertje 2 zien op het lock screen. Hoe pas ik dit aan of is er wellicht iets mogelijk in een volgende update? Er zijn ergere dingen, maar toch vind ik dit niet echt lekker om naar te kijken.. 

Vast bedankt voor de reacties! 

image

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben van mening dat als je maar 1 esim hebt dat er een 1 zou moeten staan 😉 Gewoon een foutrapportje en dan kunnen de ontwikkelaars kijken wat ze ermee doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je kunt via de Samsung Members app > Ondersteuning > een foutrapport indienen. Dan kunnen de ontwikkelaars dit wellicht oplossen.
Neo001
Legend
Opties

Een esim neemt het SIM2-slot in beslag. Dat zou mogelijk de reden kunnen zijn waarom er 2 op het vergrendelscherm wordt weergegeven.

svdw1
Explorer
Opties
Hmmm dat klinkt wel plausibel Neo001! Ik zal in ieder geval een foutrapport indienen zoals Patrick al aangeeft. Wellicht kan Samsung dit met een foefje herstellen indien SIM1 leeg is.
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben van mening dat als je maar 1 esim hebt dat er een 1 zou moeten staan 😉 Gewoon een foutrapportje en dan kunnen de ontwikkelaars kijken wat ze ermee doen.
svdw1
Explorer
Opties
Vind ik ook Patrick. Foutrapport is vanmorgen ingediend en zal tzt. hier de reactie van de ontwikkelaars delen.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zal zelf ook even een foutrapport indienen😀
svdw1
Explorer
Opties
Voor de geïnteresseerden:

"Hi! Wij hebben het rapport in goede orde ontvangen en zijn hier mee aan de slag gegaan.

ESIM leverde altijd het SIM2-slot in de SIM PIN-vergrendelingsweergave volgens het concept van het simpictogram.

Mocht je hier vragen over hebben, kies dan bij het openen van de Samsung Members App voor ‘+’ - rechtsonder in de App - en kies dan voor ‘TekstChat’, zo kunnen we je de beste service bieden en al jouw vragen persoonlijk behandelen.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux"

Tja daar waren we al achter dat dit de oorzaak was. Ik was vooral benieuwd naar een eventueel softwarematig foefje. Maar ach, de wereld vergaat niet van een cijfertje 2 ipv 1.