Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe krijg ik smileys als ik die op wil zoeken via woorden?

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2023 07:55 PM)
670 Weergaven
dodojuice1980
Apprentice
Opties
Goedenavond,

Ik kom van een iPhone en heb geen moment spijt van de overstap naar de s23 ultra op whatsapp na..

Bij de iPhone kon je in whatsapp naar smileys zoeken bv boos voor een boze smiley.. als ik dat nu probeer krijg ik bij elk woord te zien dat er niks gevonden kan worden.

Kan iemand mij uitleggen waar ik dat in kan stellen? Ik ga ervanuit dat dit gewoon een instelling is, maar ik kom er zelf niet achter.

Screenshot_20231210_194742_WhatsApp.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
dodojuice1980
Apprentice
Opties
Ik zat blijkbaar niet goed, toen ik de andere "smily" aanklikte en daar boos zocht, kreeg ik wat ik zocht 1702240943643.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Weet je zeker dat je in het juiste zoekveld zit? Op mijn S23 Ultra werkt het gewoon. Ik moet wel zeggen dat niet alle resultaten even goed zijn.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Neo001
Legend
Opties

In mijn ervaring werkt het met Engels, maar niet als de taal Nederlands is.

Screenshot_20231210_213245_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20231210_213312_Samsung Internet.jpg

Oplossing
dodojuice1980
Apprentice
Opties
Ik zat blijkbaar niet goed, toen ik de andere "smily" aanklikte en daar boos zocht, kreeg ik wat ik zocht 1702240943643.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat dacht ik wel. Het werkt namelijk wel gewoon. Niet altijd perfect maar het werkt wel.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
dodojuice1980
Apprentice
Opties
Topic mag wel op slot, oplossing gevonden dus 😉
skeebs
Voyager
Opties
helaas werkt dat alleen als je engels instelt op uw toetsenbord.. erg gek en vervelend. alleen dan krijg ik dat ook voor elkaar. al een langduring probleem ook!

om nog maar te zwijgen over dat bixby nog niet eens nederlands is! 🙄
Neo001
Legend
Opties

Dit is het probleem met het Samsung-toetsenbord - Smileys werken met Engels, maar niet met Nederlands. In WhatsApp kunnen de smileys in het Nederlands worden doorzocht, maar het resultaat kan anders zijn als er in het Engels wordt gezocht.

skeebs
Voyager
Opties
aaaah got it! dankje