Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gehackt

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2024 09:45 PM)
145 Weergaven
johanell
Journeyman
Opties
Mijn buren luisteren mij gespreken mee van de hele dag ook al staat mijn telefoon uit kunnen ze nog alles horen ik heb alles uitgezet wat ook maar kan verbinden met een ander apparaat maar zodra ik 4g aan zet horen ze alles waar ik ook ben
Hoe kom ik hier vanaf fabriekinstelling helpt niet virus scanner vind niets
0 Likes
15 Antwoorden
johanell
Journeyman
Opties
Ook voor bewijs misschien handig
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo johanell,

Dat kan ik niet zeggen. Ik raad je aan om e.v. internet hierover raad te plegen. Ik hoop dat je eruit komt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
johanell
Journeyman
Opties
Heb ik al gezocht alles wat ik tegen kom staat al uit of staat er niet op andere tips misschien
0 Likes
johanell
Journeyman
Opties
En hoezo kun je het niet melden het zijn dus ook samsung apps wat prima werkt als je niet gehackt wordt
0 Likes
johanell
Journeyman
Opties
Kun je dan zeggen hoe ik het in moet toetsen op google
0 Likes
Oplossing
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @johanell

Wij kunnen hier geen antwoord op geven, omdat wij geen verstand hebben in dit soort zaken. Als jij er zeker van bent dat jij wordt afgeluisterd door de buren, raad ik je aan om eens een bericht naar hun te sturen, het gesprek aan te gaan hierover als dat mogelijk is, of om eens verder te kijken met de politie hier in. Overigens raad ik je nogmaals aan om jouw toestel eens een hard reset te geven en om jouw wachtwoorden te veranderen, zo ook jouw Wi-Fi. Hierna lijkt het me sterk dat iemand zou kunnen kijken in jouw toestel. 

Laat even weten of het zo lukt! 

Groetjes, 

Tessa