Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen 4G tijdens bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2024 06:50 PM)
7127 Weergaven
Emmz
Pioneer
Opties
Wanneer ik bel of gebeld wordt, valt mijn 4g weg en ga ik over op 3g. Hierdoor werkt mijn Waze niet meer zoals het hoort dan of kan ik andere apps niet gebruiken die internet nodig hebben. Hoe kan ik zorgen dat ik 4g of 5g blijf hebben tijdens het bellen? Ik zit bij Telenet als provider. 
17 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Nee nee, niet uitzetten. Die functie zou er normaal gezien voor moeten dat GPS en oproepen tegelijk kunnen uitgevoerd worden. APN, in mijn vorige screenshot zie je "namen toegangspunten", die instellingen kun je resetten en dan worden de standaardwaarden van je Telenet provider overgenomen. Dat kan het probleem eventueel verhelpen
Emmz
Pioneer
Opties
Ok, ik ga dat proberen. Bedankt!
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Emmz

Is het gelukt met de stappen van @Jimboo84? Laat het even weten. 

Groetjes, 

Tessa

Emmz
Pioneer
Opties
Hoi Tessa,

Ik heb het nog niet kunnen testen ondertussen want is vooral in de auto dat het zich voordeed natuurlijk. Ik kom er nog op terug!
Grtjs!
0 Likes
Emmz
Pioneer
Opties
Hoi Tessa, het probleem stelt zich nog steeds helaas... grtjs, Emmz
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Emmz,

Had je nog jouw provider hierover kunnen contacteren?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Emmz
Pioneer
Opties
Hallo Ajay, ja, ze zagen inderdaad de drops in mijn 4/5g-verbindingen en dat er geen regelmaat in zit. Ze hebben mij eens van de masten gegooid, maar de dag erna zat ik alweer eens zonder 4g toen ik gewoon ergens buiten kwam... ik ga dus eerst nog eens proberen met een nieuwe sim-kaart... hopen dat dat helpt want mijn telefoon is nog geen jaar oud en zou dus erg zijn, moest het probleem aan mijn toestel liggen...
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Emmz,

Laat weten of het lukt met de nieuwe simkaart.

Met groet,

Ajay

Community Manager