Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen 4G tijdens bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2024 06:50 PM)
7042 Weergaven
Emmz
Pioneer
Opties
Wanneer ik bel of gebeld wordt, valt mijn 4g weg en ga ik over op 3g. Hierdoor werkt mijn Waze niet meer zoals het hoort dan of kan ik andere apps niet gebruiken die internet nodig hebben. Hoe kan ik zorgen dat ik 4g of 5g blijf hebben tijdens het bellen? Ik zit bij Telenet als provider. 
17 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Controleer in Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken of er een optie is om VoLTE- of 4G-oproepen in te schakelen en schakel deze in. Hierdoor zou u tegelijkertijd moeten kunnen bellen en internetten.

0 Likes
Emmz
Pioneer
Opties
Ik heb enkel dit als opties1714761791772_1714761791749_0.jpg
0 Likes
Emmz
Pioneer
Opties
Ik heb enkel onderstaande foto als opties...
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Belles via 4G is ingeschakeld, dus bellen en internetten zou idealiter moeten werken. 

Selecteer in de instellingen van de Telefoonapp ook Wi-Fi voorkeur onder Bellen via Wi-Fi.

Wellicht goed om hierover contact op te nemen met Telenet.

Emmz
Pioneer
Opties
Ok, ik zal dat idd mss eens proberen dan. Bedankt alvast!
ChribVrouw
Pioneer
Opties
Heb je misschien 2 simkaarten? Zodat er een connectieprobleem zou zijn en bel je met de wifi van je huis? Ik ben ook bij telenet en geen probleem met bellen met mijn s24 Ultra
0 Likes
Emmz
Pioneer
Opties
Nee, heb maar 1 sim-kaart en bellen via wifi staat uit. Het is vooral als ik in de auto zit dat het probleem zich stelt
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Deze optie is daar verantwoordelijk voor in Mobiele Netwerken menu. Elke Belgische provider levert Bellen via 4G. Reset uw APN settings eens, herstart toestel of neem dan contact op met Telenet. Ik heb hetzelfde probleem op mijn S24U, en ik heb dan Orange als provider. Meermaals bij Samsung neergelegd, niet opgelost1714810260691.jpg
0 Likes
Emmz
Pioneer
Opties
Dus ik moet die functie uitzetten? Wat zijn de APN-settings?