Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2024 05:20 PM)
522 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

inieminie
Navigator
Opties
Sinds vandaag een zwarte vlek als ik fotografeer..echter als ik schakel tussen zoom standen verdwijnt ie (op Zoom x1 zichtbaar en lager of hoger zoomen verdwijnt ie of komt weer terug. Selfie camera is in orde en in de diagnose is het probleem ook....iemand een idee ?..ik had tot gisteren problemen met het nemen van fotos in whatsapp..dit lag aan whatsapp en is opgelost, echter nu een zwarte vlek ....ik kan me haast niet voorstellen dat het eea met elkaar te maken heeft overigens ..

Iemand nog een ander idee behalve opsturen .😔(..hij is niet gevallen overigens ..)

image

image

0 Likes
17 Antwoorden
El-lo
Apprentice
Opties
Ik heb hetzelfde probleem als inieminie, maar dan met mijn Samsung Galaxy 24. Weet iemand hoe dit komt, en nog beter, hoe dit opgelost kan worden?20240903_185156_1000010632_1725382317.jpg
0 Likes
inieminie
Navigator
Opties
Nou...mijn probleem was spontaan opgelost toen de telefoon is gevallen..ik heb er gelukkig een armorproof hoesje om dus niets aan de hand ..maar vlek was weg 🤷
0 Likes
El-lo
Apprentice
Opties
Wat apart! Durf hem toch niet even te laten bouncen 🫣 misschien even aankijken dan of het nog vanzelf weggaat?
0 Likes
inieminie
Navigator
Opties
Zou ik zeker niet doen...als er garantie op zit op sturen denk ik..dat had ik ook Anders gedaan
0 Likes
El-lo
Apprentice
Opties
Ik heb hem pas sinds mei. Ik heb hem niet extra verzekerd, maar dit lijkt me onder de garantie vallen. Tenminste, dat hoop ik. Zou niet weten waar het vandaan komt
0 Likes
inieminie
Navigator
Opties
Als er geen zichtbare val of vochtschade is dan is het gewoon garantie...ik zou dan wel als je in de gelegenheid bent daan een service center gaan ...ik heb eerder een toestel laten repareren en dat ging vlekkeloos, maar ik lees de laatste tijd veel problemen met dynafix 🙈
El-lo
Apprentice
Opties
Bedankt voor je advies!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @El-lo,

Bedankt voor jouw bericht. Is het nog gelukt om het aan te melden voor een reparatie? Zo nee, zie de onderstaande links wat je kan gebruiken voor het aanmelden.

Ophaalservice: https://bit.ly/3J4HpwQ

Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes