Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2024 05:20 PM)
487 Weergaven
inieminie
Navigator
Opties
Sinds vandaag een zwarte vlek als ik fotografeer..echter als ik schakel tussen zoom standen verdwijnt ie (op Zoom x1 zichtbaar en lager of hoger zoomen verdwijnt ie of komt weer terug. Selfie camera is in orde en in de diagnose is het probleem ook....iemand een idee ?..ik had tot gisteren problemen met het nemen van fotos in whatsapp..dit lag aan whatsapp en is opgelost, echter nu een zwarte vlek ....ik kan me haast niet voorstellen dat het eea met elkaar te maken heeft overigens ..

Iemand nog een ander idee behalve opsturen .😔(..hij is niet gevallen overigens ..)

image

image

0 Likes
17 Antwoorden
Amanda1994
Voyager
Opties
Ik denk misschien een stofje in de camera? Ik heb dit ook eens gehad en moest hem toen opsturen voor reparatie.🫣
Is je telefoon vaak gevallen?
En als je eens een paar keer een goeie tik tegen je telefoon geeft, is het dan weg misschien?
0 Likes
inieminie
Navigator
Opties
Zoals aangegeven nog nooit gevallen ..en met zoomen gaat de vlek weg afhankelijk van welke zoom ik gebruik .op 0.6 is er niets te zien. .en ik geef er liever geen flinke tik tegen aan.
0 Likes
Amanda1994
Voyager
Opties
Ik denk dat er een stofje achter je lens zit. Ik had dit namelijk ook. Ik zou toch even langs een Samsung shop gaan om het te laten beoordelen.😉
0 Likes
inieminie
Navigator
Opties
Dan wordt het opsturen want de dichtstbijzijnde is Utrecht ..en ik zit in Leeuwarden 😔
0 Likes
Amanda1994
Voyager
Opties
Oh nee!!! Veel succes ermee!🙏🏻🤞🏻
0 Likes
inieminie
Navigator
Opties
Thx
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @inieminie,

Bedankt voor jouw bericht. Zie onderstaande link voor schoonmaak tips. Laat weten of dit helpt.

https://bit.ly/3tkGyFP.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
inieminie
Navigator
Opties
Hallo , dank voor je tip , maar dat had ik uiteraard eerst allemaal geprobeerd..zoals gezegd moet het wel een probleem met de zoomlens zijn , want op 0.6 zie je niets en als je dichter bij een object komt verdwijnt ie ook...in 1.0 is ie standaard aanwezig tenzij ik vlak op bv de muur ga richten, dan verdwijnt ie weer
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie inieminie,

Dan zou een reparatie uitkomst bieden. Zie onderstaande link voor het aanmelden.

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes