Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bedrade oordopjes usb-c wiebelt

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2024 10:11 AM)
339 Weergaven
Maydi1806
Apprentice
Opties
Goedemorgen, mijn bedrade oordopjes op de usb-c poort wiebelt. Ik heb beide al schoongemaakt, maar het blijft storen. Wat is hier aan te doen.

Mvg Jamay
0 Likes
26 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Hoe zit het met oplaadkabels? Wiebelen die ook? Zo nee dan ligt het aan de oortjes.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Maydi1806
Apprentice
Opties
Die zitten goed en storen ook niet. Zijn allemaal originele samsung oplaadkabels. Alleen die bedrade oordopjes weet ik niet. Via bol.com gekocht.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan ligt het aan die oortjes.
Maydi1806
Apprentice
Opties
Is dat nog van binnen te repareren... want dit is mn 2e setje al...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een nieuw setje kopen is de enige optie. Misschien voor een wat beter setje gaan
Maydi1806
Apprentice
Opties
Een beter setje, lekker makkelijk.. ik stel hier mijn vragen omdat ik die optie juist wil vermijden... Er zijn toch wel meer opties.. ik had die optie zelf ook wel kunnen bedenken..
Dat ik nog voorzichtiger moet doen met het poortje snap ik nu wel, maar wat zijn de andere opties...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zegt dat alle kabels goed zitten en niet storen dus ligt het aan het setje.

Je zegt dat het al het 2e setje is dus dat kan betekenen dat dit niet een heel kwalitatief goed setje is.

Om welke oortjes gaat het?
Maydi1806
Apprentice
Opties
Ik heb geen idee hoe ik ze kan omschrijven. Ik wilde toen wegens bepaalde redenen overstappen naar bedrade oortjes op een usb-c poort, maar geen idee waar ik op moet letten of wat voor kwaliteit dit is...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Stuur de link van het product eens of een foto ervan. Er staat vast een merk op.